تعمیر قهوه سـاز بوش BOSCH مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش | سناپویان

در صورتی که قهوه خیلی گرم نیست، و دمای قهوه خروجی از قهوه ساز بوش پایین است موارد زیر را چک نمائید. گنجایش مخزن آب و قهوه اسپرسوساز TIS65621RW به ترتیب ۱.۷ و ۳۰۰ لیتر است و ۱۵۰۰ وات توان مصرفی آن است. اسپرسو، ماکیاتو، خامه قهوه، ریسترتو، قهوه، کاپوچینو، کافه لاته و لاته ماکیاتو نوشیدنی‌هایی هستند که در این قهوه ساز کاربردی و قدرتمند قابل تهیه هستند.

همچنین قهوه ساز بوش TIS30351DE در عین سادگی دارای کیفیت و ویژگی های فوق العاده ای است که فروشگاه بانه سلف کلیه ی خدمات و ویژگی های آن را در ادامه توضیح می دهد. قهوه ساز بوش اصل آلمان برندی است که لوازم خانگی بسیاری را تولید می نماید. کیفیت و دوام این لوازم خانگی سبب شده است که محبوبیت زیادی را در بین افراد به دست آورد. خرید یک قهوه ساز اورجینال بوش از نمایندگی معتبر سبب می شود تا در عین خرید محصول با کیفیت، قیمت مناسب تری را نیز بپردازید. دریافت گارانتی کالا و برخورداری از خدمات پس از فروش تنها در صورتی امکان پذیر است که نمایندگی های معتبر را برای خرید انتخاب نمایید.

اسپرسو ساز بوش مدل tis65429rw

تعمیر قهوه سـاز بوش BOSCH مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش | سناپویان

فروشگاه لوازم خانگی بوش جرمنی چندین سال خرید لوازم خانگی بوش اصل آلمان را برای مشتریان آسان ساخته است. قهوه ساز اتوماتیک قیمت مناسب بوش مدل TIS30351DE دارای توان مصرفی 1300 وات می باشد همچنین قهوه ساز مدل TKA8013 توان مصرفی 1160 وات و مدل TKA8633 نیز دارای توان مصرفی 1160 وات می باشد. دارا بودن آسیاب برای قهوه ساز امری مهم است و شرکت بوش با قرار دادن این فناوری در دستگاه قهوه ساز خانگی جای هیچ ایرادی را برای کاربر باقی نگذاشته است. هزینه ها و اجرت تعمیرات اسپرسو ساز بوش نیز مطابق با نرخ اتحادیه لوازم خانگی برای کاربران محاسبه می گردند. واشر یا شیر یک طرفه زیر مخزن قهوه ساز ایراد دارد و یا نیاز به جرمگیری و دیسکیل دارد. ایرادات و خرابی های اسپرسوساز، عموما به به دو دسته تقسیم می شوند که برخی از آنها ایراد فنی نیوده و برخی دیگر ایردات فنی دستگاه میباشد و نیاز به تعمیرات اسپرسوساز بوش الزامی میباشد.

بخونید:  اورکلاک CPU به چه شکلی انجام میشود

تعمیر قهوه ساز بوش

اگر شیر و کف شیر قهوه ساز خیلی سرد است موارد زیر میتوانند دلیل بر این امر باشند. دمای تنظیم شده برای قهوه ساز زا در درجه حرارت پایین تنظیم کرده اید. شیر برقی به صورت الکترومکانیکی عمل کرده و با باز کردن مجراهای مختلف آب را به قسمت های مختلف قهوه ساز می رساند. جنس بدنه اسپرسو ساز TIS30129RW  «پلاستیک مرغوب» است و برای کنترل و نمایش وضعیت مجهز به یک صفحه نمایش لمسی است. اگر این محصول را قبلا از آنتیک کالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  • علاوه‌بر عملکرد عالی، طراحی بسیار زیبایی نیز دارند و جلوه زیبایی به قهوه‌خانه کوچک و شخصی شما (در کنج آشپزخانه‌تان) می‌دهد.
  • برای خرید انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز از قشم و میشی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بوهیر اقدام نمایید.
  • دستگاه‌های قهوه ساز رومیزی بوش نیز جز با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین قهوه سازهای بازار هستند و کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارند.

این اسپرسو ساز بدنه‌ایی از جنس «استیل ضد زنگ» با ۲۰ کیلوگرم وزن دارد. این شرکت بهترین قهوه سازهای بازار را عرضه می‌کند که بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهند. در این مطلب بهترین دستگاه‌های قهوه ساز توکار و رومیزی بوش معرفی و بررسی خواهند شد. بر اساس ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از مطالب وب سایت آنتیک کالا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

آسیاب TSM6A011W