تلویزیون OLED 42 اینچی قابل خم شدن ال جی به شما امکان می دهد انحنای آن را با استفاده از کنترل از راه دور تغییر دهید.

با این حال، برخلاف Xeneon Flex Corsair، کاربران می‌توانند انحنای LX3 را با استفاده از کنترل از راه دور تنظیم کنند – انتخاب معقولی با توجه به اینکه تعداد کمی از افراد در کنار دست از تلویزیون خود می‌نشینند. می‌توانید با استفاده از یک دکمه اختصاصی روی کنترل از راه دور، به سرعت بین دو پیش‌تنظیم موجود جابه‌جا شوید یا به تنظیمات بروید و به صورت دستی درجه انحنا را با افزایش پنج درصدی در 20 سطح مختلف تغییر دهید. علاوه بر این، پایه همراه قابل تنظیم ارتفاع است و می تواند کج شود، ویژگی هایی که معمولاً در تلویزیون ها یافت نمی شوند.

روز چهارشنبه، ال‌جی از OLED Flex (مدل LX3) رونمایی کرد، یک صفحه نمایش 42 اینچی خم شونده که می‌تواند از تخت تا منحنی 900R برسد. این نزدیک به حداکثر شعاع خمشی 800 میلی متری است که مانیتور فوق عریض قابل خم شدن جدید Corsair ارائه می کند، که همچنین از صفحه نمایش W-OLED ساخته شده توسط شرکت خواهر LG Display استفاده می کند.

در غیر این صورت، LX3 دارای همان پنل OLED evo مانند تلویزیون های C2 چشمگیر این شرکت است. رزولوشن اصلی 4K با حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز، سیاهی عمیق جوهری به دلیل ماهیت خود تابشی و زمان پاسخگویی سریع دارد. پشتیبانی از Dolby Vision وجود دارد، در حالی که درگاه‌های HDMI 2.1 از ویژگی‌هایی مانند نرخ تجدید متغیر (VRR) و حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) هنگام جفت شدن با جدیدترین کنسول‌ها پشتیبانی می‌کنند. همچنین یک انتخاب فوق‌العاده برای بازی‌های رایانه شخصی است زیرا هم سازگار با G-Sync و هم دارای گواهینامه AMD FreeSync Premium است.

بخونید:  نظر: مرگ محاسبات عمومی

متأسفانه، ال‌جی اعلام نکرد که OLED Flex چه زمانی به بازار می‌آید و نه قیمت آن چقدر است. با این حال، این شرکت قصد دارد آن را در نمایشگاه تجاری IFA در برلین بین 2 تا 6 سپتامبر به نمایش بگذارد.



منبع

در متن: نمونه اولیه تلویزیون های خم شونده ال جی چندان تعجب آور نیست. این برند حتی یک تلویزیون غلتشی نیز عرضه کرد که می تواند در صورت عدم استفاده در پایه خود جمع شود، اگرچه قیمت آن شش رقمی است. با توجه به اینکه امروزه تلویزیون های خمیده تقریباً منقرض شده اند، دیدن OLED Flex آن چقدر محبوب خواهد بود، جالب خواهد بود.

OLED Flex دارای دو بلندگوی 40 واتی است که دارای عملکرد سوئیچینگ است که به شما امکان می‌دهد از دستگاه‌های متصل به پورت‌های USB آن (مانند هدست، کیبورد یا ماوس) با رایانه شخصی متصل از طریق HDMI استفاده کنید. کاربران می‌توانند بین استفاده از دستگاه‌های مذکور با تلویزیون یا رایانه شخصی جابه‌جا شوند، اگرچه مشخص نیست که آیا به آنها اجازه می‌دهد بین چندین رایانه شخصی مانند سوئیچ KVM سوئیچ کنند یا خیر.