توییتر و ایلان ماسک توهین‌ها و اتهامات بیشتری به یکدیگر می‌زنند

ماسک تعداد حساب‌های جعلی در توییتر را به‌عنوان موضوع اصلی اختلاف ذکر کرده بود. ثروتمندترین مرد جهان پیش از این ادعا کرده بود که ادعای خودداری توییتر از افشای شماره ربات ها، نقض بااهمیت قرارداد است و به او اجازه می دهد از پرداخت هزینه جدایی یک میلیارد دلاری خودداری کند.

توییتر گفت: «ادعاهای متقابل داستانی ساخته شده برای دعوی قضایی است که با شواهد و عقل سلیم در تناقض است. ماسک بازنمایی‌هایی را ابداع می‌کند که توییتر هرگز انجام نداده است و سپس سعی می‌کند به طور انتخابی از داده‌های محرمانه گسترده‌ای که توییتر در اختیار او قرار می‌دهد برای تجسم نقض آن بازنمایی‌های ادعا شده استفاده کند.





منبع

تیم حقوقی ماسک نوشت: «توئیتر به عنوان بخشی از طرح خود برای گمراه کردن سرمایه‌گذاران در مورد چشم‌انداز شرکت، تعداد حساب‌های نادرست و هرزنامه را در پلتفرم خود به اشتباه شمارش می‌کرد. افشاگری‌های توییتر به آرامی آشکار شد و توییتر دیوانه‌وار دروازه‌های اطلاعات را در تلاشی ناامیدکننده برای جلوگیری از افشای تقلب توسط طرف‌های ماسک می‌بندد.

توییتر در اولین نبرد در پرونده حقوقی ماه گذشته پیروز شد، زمانی که قاضی با پیگیری سریع محاکمه موافقت کرد. این تنها پنج روز طول خواهد کشید و در ماه اکتبر به جای سال آینده، زمانی که اردوگاه ماسک می خواست آغاز شود، آغاز می شود.

توییتر در یک پرونده عمومی اعلام کرد که ادعاهای ماسک “داستانی است که در تلاش برای فرار از یک توافق ادغام تصور می شود که ماسک پس از ورود به بازار سهام و همراه با آن، ارزش ثروت شخصی هنگفت او را جذاب نمی دانست.”

pic.twitter.com/JcLMee61wj

— ایلان ماسک (@elonmusk) 11 جولای 2022

pic.twitter.com/d5tSnoDs5s

بخونید:  Study shows how often people can identify AI-generated voices

— ایلان ماسک (@elonmusk) 11 جولای 2022

زمانی که توییتر از ماسک به دلیل کناره گیری او از قرارداد شکایت کرد، گفت که او با این روند مانند یک «شوخی مفصل» رفتار کرده است. برخی از میم‌هایی که ماسک برای تمسخر وضعیت استفاده می‌کرد، از جمله یکی از موارد مورد علاقه اینترنتی چاک نوریس، در پرونده به عنوان مدرک استفاده شد.