تیمی از طرفداران “GoldenEye 007” در حال توسعه یک مد کمپین کامل هستند که از “جاسوسی که مرا دوست داشت” الگوبرداری کرده است.

کات سین ها همچنین شبیه راجر مور و چندین ستاره 007 دیگر را نمایش خواهند داد. باربارا “مامور XXX” باخ هرگز اینقدر تیزبین به نظر نمی رسید. و البته، کارل استرومبرگ شرور کورد یورگنس تا جایی که می تواند در سخت افزار دهه 1990 خوب به نظر می رسد. این تیم همچنین در حال کار بر روی حالت تقسیم صفحه نمایش چهار نفره است.

چیزی که باید منتظرش بود: به نظر می رسد که برخی از مددرها در حال ساخت یک بازی کامل جیمز باند بر اساس جاسوسی که من را دوست داشت با استفاده از N64 کلاسیک GoldenEye 077 به عنوان موتور بازی می سازند. YouTuber Graslu00 پیش نمایشی را منتشر کرد که برخی از سطوح را به نمایش می گذارد، و اگرچه خشن است، اما تلاش مناسبی به نظر می رسد. با کمی پولیش بیشتر، می تواند به اندازه بازی ای که به عنوان پایه آن عمل می کند سرگرم کننده باشد.

یازده فصل قابل پخش در ساخت اولیه وجود دارد (به ویدیوی مسترک مراجعه کنید)، اما این پروژه هنوز در حال انجام است و به صورت عمومی در دسترس نیست. با این حال، یک نسخه نمایشی سه سطحی در N64 Vault ارسال شده است. سه سطح در دمو صحنه آغازین در کوه های آلپ، سپس به ایگپت، و سپس مبارزه با رئیس با ساندور، سرسپردۀ کارل استرومبرگ، که به طرز عجیبی شبیه دونالد ترامپ است، است.

در گذشته مالک MGM و وکلای آن را دیده‌ایم که از پروژه‌های ساخته‌شده توسط طرفداران مانند این گذشته استفاده می‌کنند. نینتندو همچنین از ویژگی GoldenEye 007 خود بسیار محافظت می کند، بنابراین احتمال نسبتاً خوبی وجود دارد که اکنون که گربه ضرب المثل از کیسه خارج شده است، همه چیز خاموش شود.

بخونید:  سیاست قفل کردن حساب ویندوز 11 به جلوگیری از حملات brute force کمک می کند



منبع

هیچ کلمه یا چارچوب زمانی برای اینکه تیم پروژه را چه زمانی به پایان برساند وجود ندارد. حداقل 18 توسعه دهنده به صورت پاره وقت روی این پروژه کار می کنند. آنها پس از 18 ماه دارای 11 سطح بدون پولیش هستند و طبق منوی انتخاب سطح، در مجموع حداقل 20 سطح برای کمپین وجود دارد. بنابراین حداقل یک سال و نیم دیگر در کف توسعه به احتمال زیاد برای اتمام نیاز است. البته اگر این مدت طول بکشد.

در توضیحات مود آمده است: «این پروژه با ذهنیت اول کنسول ساخته شده است و برای اجرا بر روی سخت افزار N64 کاملاً آزمایش شده است. “با این حال، یک Expansion Pak مورد نیاز است. بازی را می توان از طریق شبیه سازی از طریق 1964 نیز بازی کرد. در حالی که می توان آن را در پروژه 64 بازی کرد، بهترین عملکرد در سال 1964 خواهد بود.”

مود Spy Who Loved Me از طریق شبیه ساز N64 قابل پخش است، اما توسعه دهندگان ادعا می کنند که اگر یک نینتندو 64 کار می کنید و یک کارتریج رام فلش می کنید، باید به صورت بومی روی کنسول با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا شود. مد کامل شامل طرح و تنظیمات فیلم می شود.