جاکفشی وکیوم براق قهوه ای دو درب وودیمو کد C104-B12 فروشندگان و قیمت جالباسی و جاکفشی-سیب چوب

موضوع دیگری که جاکفشی کلاسیک را از دیگر جاکفشی ها متفاوت می کند تزیینات ایجاد شده بر روی درب های آن است. این تزیینات شامل طرح های گل و نقش و نگاری هستند که در اکثر موارد به صورت جداگانه ساخته و بر روی درب ها چسبانده می شوند. اینکه تزیینات دقیقا دارای چه طرحی باشند و به چه شکل و چیدمانی بر روی درب نصب شوند در مدل های مختلف، متفاوت است. دستگیره های کلاسیک و سلطنتی نیز طرح های مخصوص به خود را دارند و معمولا به رنگ طلایی هستند.

  • جاکفشی کلاسیک در مدل هایی ساخته می شود که دارای همان ویژگی های سبک کلاسیک و سنتی یا سلطنتی است و بنابراین بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال چنین جاکفشی جهت قرار دادن در ورودی خانه می گردند.
  • در ادامه طرز رنگ کردن مبل، میز و سایر وسایل چوبی با اسپری و قلم مو را به طور کامل شرح می‌دهیم و به شما می گوییم که چگونه چوب را رنگ سفید کنیم.
  • در این روش مانند روش قبل لازم است در ابتدا مراحل یک تا سه را به ترتیب انجام دهید.
  • شناخت نوع چوب و رنگی قبلی آن در انتخاب روش مناسب برای رنگ کردن چوب مهم است.
توجه داشته باشید که برای این مرحله باید از یک غلطک فومی جدید استفاده کنید. این لایه از چوب در مقابل باران، اشعه UV، قارچ، خزه، رطوبت و موریانه محافظت می‌کند و پس از انجام مراحل تغییر رنگ وسایل چوبی باعث افزایش طول عمر چوب می‌شود. در انجام این مرحله توجه داشته باشید که ساختار اصلی وسیله صدمه‌ای نبیند و پوسته‌­ای از روی آن جدا نشود. با انجام این مرحله از تغییر رنگ وسایل چوبی، سطح کمی زبر می‌شود تا رنگ راحت­ تر به آن بچسبد. برای تغییر رنگ چوب به هر رنگی، بهتر است قبل از آشنا شدن با مراحل مختلف روش های تغییر رنگ وسایل چوبی، که در این محتوا به طور کامل به آن می‌پردازیم، با انواع رنگ های مورد استفاده برای این کار آشنا شوید.

بخونید:  تی شرت آستین کوتاه مردانه جدیدترین مدل های تیشرت مردانه و پسرانه آستین کوتاه
جاکفشی وکیوم براق قهوه ای دو درب وودیمو کد C104-B12 فروشندگان و قیمت جالباسی و جاکفشی-سیب چوب

ممکن است لازم باشد دو تا سه بار این کار را انجام دهید تا پوشش دهی به طور کامل انجام شود، بین هر دست حدود 1 ساعت زمان لازم است که رنگ خشک شود. در نهایت برای محافظت از سطح و فیکس شدن رنگ، کافی است که دو دست رنگ کیلر روی کار زده شود. با استفاده از یک پارچه نمناک تمام بقایای موجود بر­ روی سطح و تمام خرده چوب‌ها را پاک کنید. این مرحله را با دقت و صبر و حوصله انجام دهید چرا که در صورت پاک نشدن مناسب سطح و وجود پرز، رنگ به خوبی بر روی سطح نمی‌نشیند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

پس از اطمینان از رنگ، قلم­‌مو را درون شیشه حاوی چای یا قهوه زده و از یک سمت (در جهت رگه ها) بر روی چوب بکشید و پس از جذب شدن رنگ، قلم‌مو دیگر را درون ظرف سیم ظرفشویی و سرکه کرده و روی چوب بزنید. بعد از خشک شدن بتونه، لازم است که مجدد سطح کار را سمباده بکشید تا برجستگی‌هایی که با بتونه بوجود آمده است برطرف شود. بهتر است تمامی این کارها را با دقت و حوصله انجام دهید تا از نتیجه کار راضی باشید. از مزایای آن این است که لازم نیست رنگ قبلی را از سطح پاک کنید، فقط برای کیفیت بهتر اجرای آن لازم است که تمام زدگی و فرورفتگی های سطوح را برطرف کنید. در نظر داشته باشید که اجرای رنگ‌های فوری با پیستوله با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

بخونید:  قویترین کرم درمان ترک شکم لوازم آرایشی و بهداشتی بزک

جاکفشی ام دی اف طوسی قهوه ای مدل S.R003

جاکفشی کلاسیکی که با دقت و مهارت و زیبایی ساخته شده، درست همانند مبلمان استیل و کنسول های کلاسیک است و از همان تزیینات بر روی جاکفشی استفاده شده است. بسته به ساده یا پر کار بودن مدل جاکفشی کلاسیک، میزان تزیینات کم یا زیاد می شود. مثلا در بعضی از جاکفشی های کلاسیک و سلطنتی این طرح ها و شاخ و برگ ها تنها بر روی درب ها آن هم به مقدار کم نصب شده و در مدل های پر کار تر حتی بر روی پایه ها و لبه های بالایی و پایینی جاکفشی هم منبت کاری هایی ایجاد شده است. هر چه حجم تزیینات بیشتر باشد ابعاد جاکفشی کلاسیک یا سلطنتی هم بیشتر خواهد شد. چیزی که جاکفشی های مدرن و کلاسیک را از هم متمایز می کند جزییات آنها است؛ مثلا در یک جاکفشی کلاسیک بعضی از قسمت های آن مانند پایه ها، لبه ها، و بخش های دیگر دارای انحناهایی هستند که این موضوع در یک جاکفشی مدرن وجود ندارد.

مشخصات جاکفشی ام دی اف طوسی قهوه ای مدل S.R003

سطح کار را به کمک سمباده و بتونه یکدست و صاف کنید و بعد شروع به اجرای رنگ کردن وسایل چوبی کنید. جا کفشی مدل «350B» که درنگاه اول به صورت یک پارچه دیده می‌شود در واقع از سه طبقه مستقل به عنوان جای کفش با قابلیت قرار گرفتن 12 تا 18 جفت کفش در نظر گ … با استفاده از بتونه چوب انجام می‌شود، مرحله بسیار مهمی است، زیرا در نهایت تمیزی کار و یک دست بودن سطح رنگ کاری شدهف به مرحله بستگی دارد. بتونه چوب را می‌توانید خودتان در منزل تهیه کنید یا از بتونه‌های آماده موجود در بازار استفاده کنید.

بخونید:  خرید و قیمت کابل شارژر ایفون، تایپ سی فروشگاه شی کایزما

محصولات پیشنهادی

رنگ دیگری که برای جاکفشی کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد رنگ قهوه ای است. قهوه ای تیره یا روشن به همراه تزییات طلایی رنگ جلوه و نمایی ویژه و منحصر به فرد دارد. جاکفشی کلاسیک تمام قهوه ای نیز یک انتخاب عالی است و اصالتی بی نظیر با خود به همراه دارد. همچنین ممکن است تمام جاکفشی کلاسیک به رنگ طلایی باشد؛ هم زمینه و هم تزیینات. این مدل هم بین کسانی که به طلایی علاقه دارند و در چیدمان خانه از این رنگ استفاده کرده اند، پیشنهاد خوبی است. برای خرید جاکفشی و جالباسی کافیست تا در سایت خانه شما انواع مدل ها همراه با قیمت های مناسب را مشاهده و سپس به قیمت تولیدی خریداری و درب منزل جاکفشی خود تحویل بگیرید.