جدیدترین کلاسی که به دیابلو می آید بالاخره شوالیه خونی است

“شوالیه خونی یک کلاس میان رده با گزینه های حمله ترکیبی است که بسته به نزدیکی شما به هدف یا غوغا هستند یا در محدوده قرار دارند. این مغلوب خون آشام ها از زندگی دشمنان تغذیه می کند، آنها را در سایه های مرگباری که با قدرت نفرین شده احضار شده اند به دام می اندازد و تکیه می کند. در قطب مطمئن خود برای حفظ فاصله از خطر. و اگر همه چیز شکست بخورد، ممکن است تسلیم زشتی نامقدسی در درون خود شوند که برای کنترل انسانیت آنها رقابت می کند. [above] ویدئویی روی شوالیه خونی تا طعم آنها را بشناسید.”

پس از باز شدن قفل، چند راه برای شروع بازی به عنوان یک شوالیه خون وجود دارد. اولین گزینه این است که یک کاراکتر جدید را شروع کنید و آن را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید. مورد دوم این است که منتظر رویداد سه هفته ای Crimson Plane باشید که در آن همه شرکت کنندگان به عنوان یک شوالیه خون بازی می کنند. بلیزارد تاریخی را برای آن تعیین نکرده است اما قول داده است که اطلاعات بیشتری در 11 جولای داشته باشد. آخرین گزینه استفاده از گزینه تغییر کلاس به تازگی بهبود یافته است که تا کنون منحصر به Diablo Immortal است.

بلیزارد قبلاً دو به‌روزرسانی محتوای بزرگ را تأیید کرده است که در سال جاری ارائه می‌شوند و «از قبل روی آن کار می‌کنند». یکی از آنها حاوی شوالیه خون دور از ذهن نیست. بنابراین تمام امیدها هنوز از بین نرفته است. چه کسی می داند؟ شاید بلیزارد در الحاقات بعدی D4 چیز هیجان انگیزتری داشته باشد.

بخونید:  قیمت DRAM به کاهش خود ادامه می دهد، که نشان می دهد رونق تقاضا برای لوازم الکترونیکی سپری شده است

بلیزارد شایعاتی مبنی بر آمدن کلاس جدیدی به Diablo Immortal در روز جمعه تایید کرد. شوالیه خون اولین شخصیت بازیکن جدید از زمان معرفی Crusader در سال 2014 است. علاوه بر این، Diablo Immortal را به هفت کلاس استانداردی که همه بازی‌های قبلی دارند، می‌رساند، به غیر از Diablo اصلی، که پس از گسترش Hellfire شش کلاس داشت.

خبر خوب، خبر بد: خبر خوب این است که شایعات مبنی بر اینکه شوالیه خونی آخرین کلاس بلیزارد است درست بود. خبر بد این است که این شخصیت جدید و فوق‌العاده قابل پرداخت انسان/خون آشام فقط برای Diablo Immortal است. خوب، حداقل در حال حاضر. هنوز امیدی وجود دارد که به دیابلو 4 راه پیدا کند.

Class Change در سطح 35 در دسترس است و به بازیکنان این امکان را می دهد که شخصیت های موجود خود را به شخصیت دیگری تبدیل کنند. در حالی که بازگشت به کلاس قبلی شما بلافاصله پس از تغییر مجاز است، انجام یک تعویض دیگر یک خنک‌دانی هفت روزه دارد. با این حال، بلیزارد برای سه هفته اول پس از انتشار، خنک‌دانی را حذف می‌کند.

این کلاس با مجموعه‌ای از داستان‌ها و داستان‌های افسانه‌ای همراه است، از جمله داستان کوتاهی از رایان کوین که می‌توانید همین الان به صورت آنلاین بخوانید. یکی از بازیکنان اخیراً برخی از افسانه های Blood Knight را در Diablo 4 پیدا کرده است که منجر به این گمانه زنی شد که کلاس جدید ممکن است به آنجا برود. متأسفانه، در این مرحله، به نظر می رسد D4 شوالیه خونی را دریافت نمی کند. با این حال، ما نمی‌توانیم آن را رد کنیم، زیرا اکنون Canon رسمی Diablo است.

بخونید:  لیزا سو، رئیس AMD می‌گوید که راه‌اندازی Ryzen 7000 با مشکل در دسترس بودن مواجه نخواهد شد

بنابراین با استفاده از ویژگی Class Change، می توانید بلافاصله در هر سطحی (بالای 35) بازی Blood Knight را شروع کنید. اگر آن را دوست ندارید، می توانید هر زمان که بخواهید به عقب برگردید. به خاطر داشته باشید که تغییر کلاس‌ها، تخصیص نقطه‌های پاراگون شما را بازنشانی می‌کند، و وسایل مخصوص کلاس شما با تجهیزات «جای‌گیر» هم سطح، اما سازگار با کاراکتر جدید جایگزین می‌شوند.

اگر می‌خواهید در برنامه‌ریزی ساخت‌تان شروع کنید، وبلاگ بلیزارد را بررسی کنید. تمام مهارت ها و تجهیزات BK را فهرست می کند تا به شما ایده دهد که چه کاری می تواند انجام دهد. بازی Diablo Immortal برای رایانه شخصی، iOS و اندروید رایگان است.



منبع

به‌روزرسانی Blood Knight علاوه بر مهارت‌های جدید، زره‌های مخصوص کلاس، سلاح‌ها و جواهر افسانه‌ای Spiteful Blood را اضافه می‌کند. سلاح مورد نظر BK، سلاح قطبی است، اما مانند همه کلاس‌ها، می‌تواند از انواع تسلیحات موجود در غارت‌ها استفاده کند. بلیزارد می گوید 60 آیتم افسانه ای جدید برای شوالیه خون وجود دارد. اینها می توانند به صورت پویا جنبه های شخصیت را تغییر دهند تا به بازیکنان اجازه دهند گزینه های مختلف ساخت BK را تسهیل کنند.

شوالیه خون بسیاری از مکانیک های جدید را برای تسلط به ارمغان می آورد. مانند هر شخصیت دیگری، BK دارای مهارت های منحصر به فردی است که نحوه نبرد بازیکنان را تغییر می دهد. در اینجا مروری بر بلیزارد است: