«خانه‌های نتفلیکس» در سال ۲۰۲۵ افتتاح می‌شود، جایی که طرفداران می‌توانند خود را در دنیای نمایش‌های مورد علاقه‌شان غرق کنند.

TL;DR: خانه‌های نت‌فلیکس با مضمون هر چیزی که در نتفلیکس داغ است طراحی می‌شود و غذاخوری، خرده‌فروشی و تجربه‌های زنده را ترکیب می‌کند. این شرکت قصد دارد تا سال 2025 دو سالن اول خود را در ایالات متحده افتتاح کند و پروژه را در سطح جهانی گسترش دهد.

نتفلیکس از طرفدارانش می‌خواهد تا در قلمرو نمایش‌های مورد علاقه‌شان جستجو کنند، زیرا اخیراً «Netflix House» را معرفی کرده است، مفهومی جدید در فروشگاه‌های خرده‌فروشی که غذاخوری، خرده‌فروشی و تجربیات زنده را ترکیب می‌کند. خواه هوس غذای مضمونی داشته باشید، یک لیوان طلایی «Love is Blind» یا فقط می‌خواهید دوره‌های مانع در «بازی ماهی مرکب» را امتحان کنید، Netflix House به شما ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این کانسپت جدید در سال 2025 معرفی شود و دو مکان اول در ایالات متحده افتتاح شوند.

غذاها از مجموعه برنامه‌های آشپزی نتفلیکس الهام گرفته می‌شوند و گزینه‌های غذاخوری مختلفی وجود خواهد داشت، از غذاهای معمولی سفارشی گرفته تا تجربه‌های ناهارخوری با کیفیت بالا، دسرها و ارواح.

طبق اعلامیه، خانه های نتفلیکس دارای تجربیات زنده و اینستالیشن های هنری خواهند بود. تصور کنید که در یک مسیر موانع بر اساس «بازی ماهی مرکب» یا نمونه‌برداری از آثار هنری اقتباس‌شده از یکی از نمایش‌های محبوب نتفلیکس خود، در حال پیمایش هستید.

این اولین باری نیست که غول استریم راه های جدیدی برای طرفداران ایجاد می کند تا برنامه های مورد علاقه خود را جشن بگیرند. در واقع، او در حال حاضر با ده ها پاپ آپ در 20 شهر مختلف آزمایش کرده است. تجربه‌های خرده‌فروشی پاپ‌آپ مانند نتفلیکس در گرو، یا «چیزهای عجیب: تجربه»، «توپ ملکه: تجربه بریجرتون» و «سرقت پول: تجربه» وجود دارد که احتمالاً موفقیت‌آمیز بودند.

بخونید:  دانلود WizTree 4.13 | TechSpot

در سال 2023، این شرکت یک رستوران پاپ آپ جدید راه اندازی کرد، تئاتر پاریس را در نیویورک بازگشایی کرد و یک تجربه همه جانبه دیگر به نام Squid Game: The Trials دارد که برای دسامبر 2023 برنامه ریزی شده است. رستوران پاپ آپ لس آنجلس، Netflix Bites، پیشنهاد می کند. غذاهای سرآشپز در نمایش های مختلف از جمله “آشپز آهنی”، “میز سرآشپز” و “نادیا بکس” به نمایش درآمد.

این شرکت می‌گوید موفقیت این آزمایش‌ها زمینه را برای ورود آن به مکان‌های خرده‌فروشی دائمی فراهم کرده است، و در حالی که اطلاعات کمی در مورد مکان‌هایی که قصد دارد مکان یابی کند وجود دارد، پس از افتتاح این دو سایت در ایالات متحده، توسعه آن در سراسر جهان را در نظر خواهد گرفت. ایالت ها. به قول نتفلیکس، جسارت به دنیای فیزیکی، ارگانیک ترین قدم بعدی برای ادامه رشد است.

نتفلیکس هاوس اولین فروشگاه دائمی خواهد بود و این شرکت می گوید که قصد دارد آن را بیشتر به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل کند تا منبع درآمد. این اعلامیه در زمانی منتشر می شود که شرکت با کاهش سهم بازار مواجه است و اتکای بیش از حد به مدل مبتنی بر اشتراک آن ممکن است تنها راه مناسب برای کسب درآمد نباشد زیرا رقابت در صنعت پخش جریانی داغ می شود.

اعتبار تصویر: Venti Views، Sung Jin Cho

منبع