در اینجا ده ها مورد از بهترین تریلرها و نمایش های گیمزکام Opening Night Live آورده شده است

ما برخی از نکات برجسته را در زیر تنظیم کرده ایم. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، بنابراین اگر چیزی را که پیش‌بینی می‌کردید از دست دادیم، کل مراسم افتتاحیه را در ویدیوی سرصفحه بالا پست کردیم.

هر کجا

Gamescom 2022 Opening Night Live مملو از تریلرهای بازی بود که مملو از گپ‌های کوتاه با توسعه‌دهندگان منتخب بود. این همیشه یک ویترین پرجمعیت با اعلامیه‌های اولین نمایش جهانی و به‌روزرسانی‌های بازی‌های آینده است.

بازی Dead Island 2 نشان داده است که یک مبارزه عظیم برای توسعه دارد. زندگی خود را در سال 2014 آغاز کرد و از آن زمان چرخ های خود را چرخانده است. متحمل تاخیرها و شکست های متعددی شده است و چندین بار دست استودیو را تغییر داده است. تقریباً به حدی رسیده بود که تبخیر شده باشد. اما به نظر می رسد که در نهایت برای انتشار در 3 فوریه 2023 از Deep Silver آماده می شود. این بازی بسیار شیک و بد به نظر می رسد، و محیط Hell-A (لس آنجلس) یک تغییر منظره از بازی اول و گسترش آن است.

شوالیه های گاتهام

اوه! و کرم های شنی کرم های شنی غول پیکر در حال بلعیدن روستا.

پروتکل کالیستو

Gotham Knights درست در همان کوچه برای کسانی است که از سری Arkham از بازی های بتمن لذت بردند. فقط این بار، بازیکنان کنترل چهار قهرمان قابل بازی از جهان گاتهام را دارند – Batgirl، Nightwing، Red Hood و Robin. بتمن مرده است، و چهار طرفدار باید با هم متحد شوند تا چکمه های بزرگ او را پر کنند تا از گاتهام در برابر دشمنانش محافظت کنند. ما قبلاً این چهار نفر را در تریلرهای دیگر دیده بودیم. این تیزر سینمایی برخی از شرورانی که بازیکنان با آنها روبرو خواهند شد، از جمله هارلی کویین، کلیفیس و مستر فریز را برجسته می کند. این بازی قرار بود در 25 اکتبر عرضه شود، اما انتشار آن تا 21 اکتبر افزایش یافت. دیدن پایان زودهنگام بازی برای تغییر – تا زمانی که بدون مشکل اجرا شود، خوب است.

بخونید:  قرارداد مایکروسافت آفیس برای مجوز مادام العمر به 29 دلار کاهش یافته است

زیر امواج

همه جا یک IP جدید از توسعه دهنده مستقل Build a Rocket Boy است. تریلر تا حدی مبهم است، بنابراین به سختی می توان از آن به تنهایی درک درستی داشت. خوشبختانه دستیار کارگردان بازی در آنجا حضور داشت تا کمی بیشتر در مورد عنوان روشن شود. به نظر می رسد دنیای باز وسیعی باشد که بازیکنان می توانند بیشتر از بازی کردن انجام دهند. آنها می توانند جهان را شکل دهند و داستان های خود را بسازند. پوشش عمیق‌تر ما را بعداً امروز بررسی کنید.

تپه: بیداری

Under the Waves محصولی روایت محور از سازندگان Heavy Rain و Detroit: Beyond Human است، بنابراین بازیکنان بدانند چه انتظاری دارند. حال و هوای Subnautica دارد و محیط غم انگیز در Deep Blue به خوبی انجام شده و سرکوبگر به نظر می رسد. این باید یک افزودنی عالی برای نمونه کارها Quantic باشد. باید تا زمان انتشار مبهم آن در سال 2023 منتظر بمانیم تا ببینیم آیا با تلاش های دیگر استودیو مطابقت دارد یا خیر.

ماه شکن

آخرین نکته برجسته ما مربوط به Phantom Hellcat است و نه، در مورد رولزرویس یا دوج نیست. تیزر سی و دوم چیز زیادی از موضوع را فاش نمی کند، اما گیم پلی بازی ما را به یاد Devil May Cry و NieR: Automata می اندازد. قهرمان داستان یک شمشیرباز نقابدار است که با چندین دشمن شبه مانند (ما تا پنج یا بیشتر شمردیم) در محیط های سه بعدی مبارزه می کند. این کلیپ همچنین دارای عناصری از پلتفرمر اسکرول جانبی دوبعدی است که به آن حس یکپارچه شدن را می دهد. تاریخ انتشاری برای این نسخه وجود ندارد، اما زمانی که کاملاً خوب و آماده باشد، روی همه پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

بخونید:  ریپینگ سی دی بومی در آخرین نسخه Insider به ویندوز 11 باز می گردد



منبع

Tales from the Borderlands در سال 2014 از بازی Telltale Games به دنیای Borderlands افزوده شد. ماجراجویی مبتنی بر روایت یک حرکت خوب برای طرفداران بود تا از ضرب و شتم بازی‌های Gearbox استراحت کنند و در مورد داستان این فرنچایز بیشتر بیاموزند – به طور خاص، شرکت Hyperion. به نظر می‌رسد داستان‌های جدید از سرزمین‌های مرزی بیشتر شبیه به هم باشد. با این حال، این بار یک بازیگر کاملاً جدید و داستانی متمرکز بر شرکت Tediore دارد. در همان روز با شوالیه های گاتهام – 21 اکتبر منتشر می شود.

دروغ های پی

همانطور که در ماه آوریل گزارش شد، Devolver Digital در حال کار بر روی Return to Monkey Island است و از خالق بازی اصلی Ron Gilbert برای رهبری پروژه استفاده کرده است. ارائه Opening Night Live یک تریلر خنده دار “بازاریابی” به سبک Devolver Digital و تاریخ انتشار 19 سپتامبر ارائه کرد.

گربه جهنمی فانتوم

ما مطمئن نیستیم که چیز زیادی برای گفتن در مورد این یکی وجود داشته باشد. تلماسه است. این یک MMO جهان باز است. این از توسعه دهنده ای است که Conan Exiles، Funcom را برای ما آورده است. تاریخ انتشار ندارد، اما می‌توانید برای پیوستن به نسخه بتای آینده ثبت‌نام کنید. و همین…

صحبت از Subnautica شد، بازی بعدی از Unknown World در فرنچایز Subnautica نخواهد بود. Moonbreaker یک خروج کامل از ماجراجویی های زیر آب استودیو سانفرانسیسکو است. این یک بازی علمی تخیلی بر اساس آثار نویسنده براندون ساندرسون است. این یک “بازی استراتژی نوبتی، تاکتیک های رومیزی” با سبکی سرکش است. حداقل می توان گفت ترکیب جالبی از ژانرها را ایجاد می کند. بازیکنان می توانند آن را هنگامی که در 29 سپتامبر در Steam راه اندازی شد، بررسی کنند.

داستان های جدید از سرزمین های مرزی

ما برای اولین بار گیم پلی The Callisto Protocol را در ژوئن در Summer Game Fest 2022 دیدیم. در آن زمان، آن را «سلف معنوی» مجموعه Dead Space نامیدیم. شرح ما پابرجاست در این ویدیو، توسعه دهنده Striking Distance، «سیستم جهش» بازی را برجسته می کند. وقتی دشمنان را زخمی می‌کنید، گاهی اوقات آنها شاخک‌ها را جوانه می‌زنند. اگر به سرعت آنها را اعزام نکنید، به هیولاهای وحشتناک تری تبدیل می شوند. اگر مراقب نباشید، می توانید ببینید که چگونه می تواند به سرعت از کنترل خارج شود.

بخونید:  فورد می‌گوید به لطف افزایش امنیت سایبری، تنظیم موستانگ آینده «بسیار دشوارتر» خواهد بود.

جزیره مرده 2

این تریلر بازی Atlas Fallen کاملا سینمایی است، بنابراین نمی توان گفت که گیم پلی واقعی آن چگونه خواهد بود. با این حال، صرفاً با توجه به نگاه اجمالی اینجا قضاوت می‌کنیم، ممکن است این یک RPG اکشن با مبارزات مشابه Monster Hunter باشد – ترکیب‌های بزرگ، حملات شارژ قدرتمند، و البته هیولاهایی که می‌توانند شما را کاملاً ببلعند. این کلیپ همچنین برخی از مکانیک‌های جذاب موج‌سواری در شن را نشان می‌دهد که امیدواریم بخشی از گردش در جهان باشد.

بازگشت به جزیره میمون ها

Lies of P یکی از جذاب ترین نمایش های جهانی این نمایش بود. اگر داستان پینوکیو داستانی تاریک و گوتیک بود که برای کودکان ساخته نشده بود چه؟ این عنوان چیزی بیش از یک پیچش شیطانی در یک داستان آشناست. این یک بازی Souls مانند است که باید برای طرفداران این ژانر جذاب باشد. گیم پلی بازی یادآور Bloodborne است، اما قرار است تا سال آینده منتشر شود، که خوب است. این به ما زمان زیادی می دهد تا اخبار و تریلرهای بیشتری را تماشا کنیم تا احساس بهتری نسبت به بازی داشته باشیم. با این حال، اگر قبلاً تریلر فوق را تماشا نکرده اید، منتظر چه چیزی هستید؟ ما قول می دهیم که ارزش چهار دقیقه از روز شما را دارد.

اطلس سقوط کرد

چیزی که باید منتظرش بود: Gamescom 2022 Opening Night Live مملو از تریلرهای بازی بود که مملو از گپ‌های کوتاه با توسعه‌دهندگان منتخب بود. این همیشه یک ویترین پرجمعیت با اعلامیه‌های اولین نمایش جهانی و به‌روزرسانی‌های بازی‌های آینده است.