دموی Layers of Fear PC طعم اولیه دیگری از Unreal Engine 5 را ارائه می دهد

چیزی که باید منتظرش بود: Unreal Engine 5 به کندی در بازی های تجاری در دسترس قرار گرفته است. با این حال، نسخه نمایشی جدید Layers of Fear فرصت جدیدی را به کاربران ارائه می دهد تا موتور نسل بعدی را محک بزنند. توسعه‌دهنده همچنین اخیراً سیستم مورد نیاز سیستم را برای این عنوان که ماه آینده عرضه می‌شود، منتشر کرده است.

برخلاف برخی از بازی‌هایی که اخیراً 32 گیگابایت رم برای 4K توصیه کرده‌اند، Layers of Fear روی 16 به خوبی اجرا می‌شود. شگفتی خوشایند دیگر این است که تنها به 20 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد، در حالی که 100 گیگابایت به سرعت در بازی‌های AAA به یک استاندارد تبدیل می‌شود.

یکی از اخطارهای Layers of Fear این است که مشخصات سیستم آن صراحتاً فرض می‌کند که کاربران با وضوح فوق‌العاده زمانی UE5 در حالت متعادل استفاده می‌کنند تا رزولوشن داخلی به طور قابل توجهی کمتر از وضوح خروجی باشد. این بازی همچنین از DLSS و XeSS پشتیبانی می کند. هیچ روش افزایش مقیاس برای Aveum تایید نشده است، اما اگر شامل هیچ کدام نباشد، جای تعجب خواهد بود.

ردیابی پرتو در 1080p به RTX 2070 Super یا RX 6800 XT نیاز دارد. 6800 XT به طور کلی در رده وزنی بالاتر از 2070 Super قرار دارد، بنابراین ظاهر آنها در اینجا می تواند نشان دهنده عملکرد برتر ردیابی پرتوی کارت RTX باشد. برای گیم پلی 4K با ردیابی اشعه، تیم Bloober یک RTX 3080Ti را بدون معادل AMD فهرست می کند.

برای بزرگنمایی کلیک کنید

بخونید:  Safari رکورد سهم بازار را به دست آورد در حالی که کروم سقوط می کند، Edge ثابت می ماند

علیرغم تاکید کمپین بازاریابی بر گرافیک نسل بعدی، سیستم مورد نیاز نشان می‌دهد که بازی به اندازه برخی از نسخه‌های اخیر و آینده، رایانه‌های شخصی را تحت تأثیر قرار نخواهد داد. برای پخش Layers of Fear با کیفیت 1080p و 60 فریم در ثانیه در تنظیمات بالا بدون ردیابی پرتو، تیم Bloober فقط GeForce GTX 1070 را توصیه می کند. برای مقایسه، Immortals of Aveum مبتنی بر UE5 که در ماه جولای عرضه می شود، به RTX 2080 Super یا یک RX 5700 XT برای آن مشخصات عملکرد.

این بازی در تاریخ 15 ژوئن بر روی کنسول های Steam، Epic Games Store، PlayStation 5 و کنسول های سری Xbox عرضه می شود. Bloober Team همچنین در حال توسعه یک بازسازی مبتنی بر UE5 از سبک کلاسیک ترسناک کونامی Silent Hill 2 است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد آن وجود ندارد.



منبع

Layers of Fear ممکن است به اندازه Star Wars Jedi: Survivor یا Call of Duty: Modern Warfare II محتوایی نداشته باشد، اما دو بازی را در یک موتور گرافیکی جدید رول می کند. این ریمستر لایه های اصلی ترس 2016، دنباله آن Layers of Fear 2 در سال 2019، تمام بسته های DLC برای هر دو عنوان و یک داستان جدید را در یک بسته ترکیب می کند.

Bloober Team یک نسخه ی نمایشی قابل بازی برای بازسازی Unreal Engine 5 بازی های Layers of Fear منتشر کرده است. با این حال، نسخه آزمایشی فقط تا 22 می در ساعت 3 بعد از ظهر PDT در Steam در دسترس خواهد بود.

بخونید:  Plugable و Kensington از داک های USB-4 با پشتیبانی از دو نمایشگر 4K 120 هرتزی رونمایی کردند.