دور از انتظار: اپل را در رونمایی از سری آیفون 14 در اینجا در ساعت 13:00 به وقت شرقی / 10 صبح به وقت محلی تماشا کنید.

در نهایت، می‌توانیم تعدادی AirPods Pro جدید را در طول این رویداد ببینیم. شایعه شده است که AirPods Pro 2 از کدک صوتی بدون اتلاف اپل (ALAC) پشتیبانی می‌کند و با یک کیس عرضه می‌شود که صدایی تولید می‌کند تا به شما کمک کند آن را پیدا کنید.

مطمئن شوید که ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی / 10 صبح به وقت محلی به اینجا بازگردید تا کل رویداد را در صورت وقوع ببینید.



منبع

انتظار می رود اپل به دور از گوشی ها از سه مدل اپل واچ جدید رونمایی کند: سری 8، یک SE جدید و یک نسخه حرفه ای مقاوم با تمرکز بر روی ورزش. گفته می شود که سری 8 عمر باتری طولانی تر، حالت کم مصرف به روز شده و سنسور دمای بدن را ارائه می دهد، در حالی که انتظار می رود SE مقرون به صرفه بسیار شبیه به مدل فعلی باشد.

انتظار می رود همه ساعت ها از پردازنده S8 استفاده کنند که عملکردی مشابه با نسل فعلی S7 ارائه می دهد.

ظاهراً اپل واچ پرو بادوام دارای صفحه‌ای بزرگ‌تر 47 تا 48 میلی‌متری با صفحه‌نمایش تخت، باتری حتی بزرگ‌تر، قاب فلزی قوی‌تر خواهد بود و ممکن است به دلیل اندازه‌اش به نوار جدیدی نیاز داشته باشد. همچنین شایعه شده است که قیمت آن بین 900 تا 999 دلار خواهد بود.

به طور خلاصه: دوباره آن زمان از سال است که اپل درب آخرین گوشی های خود، سری آیفون 14 را باز می کند. در رویداد “Far Out” موارد زیادی از جمله چندین نوع اپل واچ و احتمالاً AirPods Pro 2 فاش می شود. می توانید کل این برنامه را دقیقاً در ساعت 13:00 ET / 10:00 PT به صورت زنده در اینجا تماشا کنید.

بخونید:  Quake II remaster now available on all platforms with enhanced visuals, AI, and multiplayer features

اپل دوباره بهترین ارتقاء ویژگی های خود را برای گوشی های Pro حفظ کرده است، از جمله آن محبوب قدیمی اندروید، نمایشگر همیشه روشن قابل تنظیم. دوربین عقب 48 مگاپیکسلی؛ و یک برش به شکل قرص در کنار یک سوراخ سوراخ دار به جای بریدگی.

همچنین گوشی‌های پرو تنها گوشی‌هایی خواهند بود که از پردازنده جدید A16 اپل استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود مدل‌های غیرپرو از همان تراشه A15 در سری آیفون 13 استفاده کنند. همچنین شایعاتی در مورد اتصال ماهواره ای وجود دارد، ویژگی که انتظار می رفت بخشی از سری آیفون 13 باشد. شاید امسال همان سالی باشد که این اتفاق می افتد. نام رویداد، “دور بیرون” می تواند یک اشاره باشد.

طبق معمول، ستاره نمایش سری جدید آیفون خواهد بود. ما انتظار داریم یک آیفون 14 استاندارد 6.1 اینچی، یک آیفون 14 مکس (یا پلاس) 6.7 اینچی، یک آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و یک آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را داشته باشیم. ممکن است متوجه شوید که امسال آیفون مینی مورد انتظار نیست. به نظر می رسد گوشی 5.4 اینچی اپل آنطور که انتظار داشت فروش نداشته است و به جای آن یک آیفون کاملاً جدید مکس/پلاس را انتخاب کند.