دونالد ترامپ پس از پایان ممنوعیت یوتیوب، بازگشت به شبکه های اجتماعی را تکمیل کرد

تعلیق یوتیوب در ابتدا برای حداقل هفت روز به دلیل نقض خط‌مشی تعیین شده بود، اما این تعلیق تا “به مدت نامحدود” تمدید شد.

اینکه ترامپ چقدر محتوای جدید در یوتیوب پست می کند باید مشخص شود. او هنوز از زمان بازگرداندن حساب توییتر خود در @realDonaldTrump پستی ارسال نکرده است و گفته است که دلیلی برای این کار ندارد زیرا در Truth Social، پلتفرمی که توسط گروه رسانه و فناوری ترامپ ایجاد شده است، می ماند.

هم فیسبوک و هم اینستاگرام در ژانویه به ترامپ اجازه بازگشت به پلتفرم های خود را دادند، یک هفته پس از آن که کمپین او از آنها خواست تا اجازه دهند او قبل از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 بازگردد. به احتمال زیاد این اقدام بر تصمیم یوتیوب برای اجازه بازگشت ترامپ به سایت تأثیر گذاشته است.





منبع

ایلان ماسک در ماه نوامبر حساب توییتر ترامپ را پس از توئیت یک نظرسنجی که از دنبال کنندگانش پرسیده بود آیا باید به ترامپ اجازه بازگشت داده شود یا خیر – بازگرداند – 51.8٪ پاسخ مثبت دادند، اگرچه ماسک ادعا می کند که نظرسنجی توسط ربات ها مورد حمله قرار گرفته است.

میلر گفت: «ما خطر ادامه خشونت در دنیای واقعی را با دقت ارزیابی کردیم و آن را با اهمیت حفظ فرصت رای دهندگان برای شنیدن یکسان از نامزدهای اصلی ملی در آستانه انتخابات متعادل کردیم. این کانال مانند هر کانال دیگری در YouTube، همچنان تابع خط‌مشی‌های ما خواهد بود.»

این اعلامیه توسط معاون سیاست عمومی یوتیوب، لزلی میلر، اعلام شد که به Axios گفت که از 17 مارس، کانال دونالد جی ترامپ “دیگر محدود نخواهد شد و توانایی آپلود محتوای جدید بازیابی شده است.”

بازگرداندن رئیس جمهور سابق ترامپ

— ایلان ماسک (@elonmusk) 19 نوامبر 2022

کانال ترامپ در 12 ژانویه 2021 توسط یوتیوب در پاسخ به حمله به کنگره آمریکا که در 6 ژانویه رخ داد، به حالت تعلیق درآمد. این شرکت متعلق به گوگل چند روز بیشتر از متا و توییتر برای اجرای ممنوعیت خود منتظر ماند. ممنوعیت ها به دلیل ترس از خطر برای امنیت عمومی و تحریک خشونت بیشتر.

بخونید:  آیفون‌های اپل نیمی از کل گوشی‌های هوشمند پریمیوم فروخته شده در چین را تشکیل می‌دهند