دیزنی تنها پس از 18 ماه، جاذبه 2400 دلاری خود به نام Star Wars: Galactic Starcruiser را تعطیل می کند.

قیمت گزاف این جاذبه به دلیل سربارش لزوماً بالا بود. این شرکت هرگز به تعداد کارکنان کهکشانی استارکروز اشاره نکرد، اما احتمالاً سه رقمی بود، از جمله پشت صحنه و کارکنان جلوی خانه. بخش خوبی از کارگران قابل مشاهده بازیگر بودند. اگر کارمندان آشپزی نمی‌کردند، نوشیدنی‌ها را مخلوط نمی‌کردند یا به مشتریان سرویس نمی‌دادند، احتمالاً نقشی بالاتر از حداقل دستمزد دیزنی داشتند.

در سال 2017، دیزنی ورلد اورلاندو برنامه‌های خود را برای جاذبه‌ای در جنگ ستارگان اعلام کرد که شبیه هیچ‌کس نبود. The Star Wars: Galatic Starcruiser بخشی از هتل، قسمتی از پارک موضوعی «سواری» است که سرانجام در اول مارس سال گذشته افتتاح شد. مهمانان به انبار حمل‌ونقل پارک می‌رسند تا سوار شاتلی شوند که آن‌ها را از زمین دور می‌کند تا به کشتی مجلل هالسیون استارکروز برای سفری دو روزه پر از ماجراجویی در جهان جنگ ستارگان بپردازند.

در هر صورت، به راحتی مشخص است که چرا این جاذبه پایدار نبوده است. هزینه اقامت دو شب برای دو نفر در یک کابین استاندارد 4800 دلار است (1200 دلار برای هر نفر در روز). خانواده‌های چهار نفره می‌توانند از تخفیف قابل توجهی برخوردار شوند و بسته اولیه را برای دو شب به 6000 دلار برساند. بنابراین “سفر” به ستاره ها برای اکثر مشتریان پارک دور از دسترس بوده و هست.

به طور خلاصه: دیزنی تصمیم گرفته است تا یکی از جاه طلبانه ترین جاذبه های خود – جنگ ستارگان: استارکروز کهکشانی – را کنار بگذارد. “Halcyon” آخرین سفر خود را در پاییز امسال آغاز می کند. با این حال، تلاش برای رزرو پرواز را به خود زحمت ندهید. دیزنی مشغول برخورد با کسانی است که از مهلت مقرر رزرو کرده اند.

بخونید:  ویدیوهای برتر یوتیوب ایالات متحده در سال 2022 به رهبری کلیپ خداحافظی Technoblade

این که آیا دیزنی قصد داشت جنگ ستارگان: استارکروز کهکشانی را به عنوان یک جاذبه موقت بسازد یا نه، قابل بحث است. به هر حال، سازه‌هایی که با اجرای نمایش درگیر هستند، همه آجر و ملات هستند. اگر قرار است در 18 ماه آن را خراب یا تغییر کاربری دهید، چرا باید به زحمت و هزینه ساخت تاسیسات دائمی بپردازید؟

متأسفانه، سربار بالا و قیمت های درخواستی گران بر خلاف آن عمل کرد. چنین پویایی فقط برای مدت زمان طولانی قبل از اینکه مشتریان شما تمام شوند پایدار است. یک سفر کافی است تا حتی طرفداران سخت‌افزار را ترغیب کند که فقط به پیشنهاد سفر دوم بگویند: «آنجا بودم، این کار را انجام دادم» و رزرو ناکافی برای پوشش حقوق و دستمزد باقی می‌ماند، چه رسد به سایر هزینه‌های نگهداری از تسهیلات. Star Trek Experience در پشت بام هیلتون در لاس وگاس نیز به همین سرنوشت دچار شد، هرچند که ده سال با قیمتی بسیار اندک اجرا شد.



منبع

این نماینده گفت: «جنگ ستارگان: استارکروز کهکشانی یکی از خلاقانه‌ترین پروژه‌های ما است که تا کنون مورد تحسین مهمانان ما قرار گرفته و به دلیل ایجاد نوار جدیدی برای نوآوری و سرگرمی‌های همهجانبه شناخته شده است». “این تجربه برتر بوتیک به ما این فرصت را داد تا چیزهای جدید را در مقیاس کوچکتر از 100 اتاق امتحان کنیم، و همانطور که برای سفر نهایی آن آماده می شویم، از آنچه آموخته ایم برای ایجاد تجربیات آینده استفاده می کنیم که می تواند به مهمانان بیشتری دسترسی پیدا کند. و طرفداران.”

بخونید:  Generative AI threatens women's employment more than men's, study finds

آخرین سفر Star Wars: Galatic Starcruiser 28-30 سپتامبر خواهد بود. دیزنی این جاذبه را بیشتر از آن رزرو کرد و برای رزرو مجدد یا لغو سفرها، پس از سپتامبر با مهمانان تماس خواهد گرفت. یکی از سخنگویان دیزنی که با یو اس ای تودی صحبت می کرد، این تعطیلی را پایان دادن به یک آزمایش کوتاه مدت توصیف کرد.