رابینهود تقریباً 300 میلیون دلار کاهش یافته است، یک چهارم کارکنان خود را اخراج می کند و 30 میلیون دلار جریمه می شود.

علاوه بر جریمه، Robinhood باید یک مشاور مستقل برای ارزیابی اقدامات خود در رسیدگی به مسائل برجسته شده توسط تنظیم کننده حفظ کند.

وال استریت ژورنال می نویسد که وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک به شکست های قابل توجهی در مدیریت و نظارت این شرکت بر برنامه های انطباق خود پی برده است. یک بررسی و تحقیقات نظارتی نشان داد که قانون رازداری بانکی رابینهود و برنامه انطباق با مبارزه با پولشویی به اندازه کافی پرسنل نبود و به دنبال افزایش اندازه شرکت، از سیستم نظارت دستی خارج نشد.

تنف گفت، مانند بسیاری از شرکت‌هایی که در حال حاضر کارمندان خود را رها می‌کنند و در حال ساده‌سازی هستند، آشفتگی اقتصادی کنونی و تورم فزاینده نقش مهمی در این تصمیم ایفا کرده است. سقوط کریپتو نیز یک عامل بزرگ است. کاهش قیمت دارایی های دیجیتال همچنین باعث کاهش کارکنان Coinbase و OpenSea شده است.

نتایج مالی سه ماهه دوم رابینهود نیز خبر خوبی به همراه نداشت. درآمد این شرکت 44 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت و به 318 میلیون دلار رسید که منجر به زیان خالص 295 میلیون دلاری شد.

تنف گفت در حالی که همه بخش‌های کسب‌وکار تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، حوزه‌های اصلی عملیات، بازاریابی و عملکردهای مدیریت برنامه خواهد بود. این اقدام تنها چند ماه پس از اخراج رابینهود حدود 9 درصد از کارکنان خود در ماه آوریل انجام شد.

علاوه بر این، برنامه امنیت سایبری این شرکت نتوانست خطرات عملیاتی آن را برطرف کند و سیاست‌های آن با مقررات امنیت سایبری و ارز مجازی تنظیم کننده مطابقت نداشت. Robinhood همچنین فاقد شماره تلفن اختصاصی در وب سایت خود برای دریافت شکایات مصرف کنندگان بود.

بخونید:  DirectStorage 1.1 از پردازنده‌های گرافیکی برای بهینه‌سازی عملکرد رفع فشرده‌سازی و کاهش زمان بارگذاری بازی استفاده می‌کند

با شروع اخبار کاهش کارکنان، مدیر عامل شرکت و یکی از بنیانگذاران، ولاد تنف، اعلام کرد که رابینهود به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد شرکت به یک ساختار مدیر کل، تعداد کارکنان خود را تقریباً 23 درصد کاهش می دهد.

سرمست: قطره جوهر. مرکز: dennizn



منبع

چه اتفاقی افتاده؟ در مورد لگد زدن به کسی در زمانی که او از کار افتاده است، رابینهود، شرکت سازنده برنامه سرمایه گذاری محبوب، با جریمه 30 میلیون دلاری روبرو شده است، درست زمانی که اعلام کرد تقریباً یک چهارم کارکنان خود را ترک کرده اند و ضرر خالص 295 دلاری را متحمل شده است. میلیون در سه ماهه دوم

اما مصیبت های رابینهود به همین جا ختم نشده است. رگولاتور ارشد مالی نیویورک واحد کریپتو این شرکت را به دلیل نقض مقررات ضد پولشویی و امنیت سایبری 30 میلیون دلار جریمه کرد.