ریزر DeathAdder V3 Pro سبک تر را با گزینه نرخ نظرسنجی بی سیم 4000 هرتز عرضه می کند.

این ماوس دارای سنسور اپتیکال پرچمدار Razer Focus Pro 30K است که همانطور که از نامش پیداست می تواند تا 30000 DPI را افزایش دهد. از آنجایی که احتمالاً هرگز از چنین مقدار DPI استراتوسفری استفاده نمی کنید، این شرکت همچنین ویژگی هایی را برای متمایز کردن آن از سایر حسگرها در نظر گرفته است. می‌تواند روی شیشه ردیابی کند و برش نامتقارن به شما امکان می‌دهد فاصله‌های بلند کردن و فرود جداگانه را با ۲۶ سطح تنظیم ارتفاع تنظیم کنید.

قیمت این دانگل 29.99 دلار است و با Viper V2 Pro که اوایل سال جاری معرفی شد و دیگر موس‌های Razer با نام تجاری Pro سازگار است. Razer DeathAdder V3 Pro امروز در گزینه های رنگی سیاه و سفید با قیمت 149.99 دلار عرضه شد. همچنین می توانید ماوس همراه با دانگل HyperPolling Wireless را خریداری کنید که برای شما 164.99 دلار هزینه دارد.



منبع

برای دکمه های اصلی ماوس از سوئیچ های Optical Gen-3 Razer استفاده می کند. آنها دارای رتبه بندی 90 میلیون کلیک، لمس بهبود یافته و مزایای معمول سوئیچ های نوری هستند، مانند عدم تأخیر برگشت و بدون مشکل دوبار کلیک کردن.

به طور خلاصه: DeathAdder V3 Pro بر اساس بازخورد گیمرهای حرفه ای، وزن کاهش یافته، سنسور جدید و گزینه نرخ نظرسنجی 4000 هرتز در صورت استفاده از آن با دانگل بی سیم بهبود یافته (و گران تر) Razer، دارای شکل اصلاح شده ای است. این شرکت همچنین مقداری نوار چسب لاستیکی در جعبه دارد تا در صورتی که پوشش ماوس برای شما خیلی لیز باشد.

بخونید:  Spotify سه ماه خدمات Premium رایگان را به مشترکین جدید ارائه می دهد
Razer ادعا می کند DeathAdder V3 Pro 90 ساعت عمر باتری دارد که 20 ساعت بیشتر از V2 Pro است و می توانید آن را از طریق درگاه USB-C شارژ کنید. متأسفانه، پشتیبانی از بلوتوث قطع شده است، بنابراین تنها گزینه شما برای استفاده از این ماوس به صورت بی سیم از طریق یک دانگل پشتیبانی شده است.

با این حال، Razer یک دانگل بی‌سیم HyperPolling نیز ارائه می‌کند که حداکثر نرخ رای‌گیری ماوس را از 1000 هرتز عابر پیاده به 4000 هرتز افزایش می‌دهد. البته این ایراد با کاهش عمر باتری در حدود 24 ساعت است.

Razer به تازگی DeathAdder V3 Pro را منتشر کرده است، یک ماوس گیمینگ بی‌سیم ممتاز با شکل ارگونومیک سمت راست. اگرچه با انواع فناوری های جدید عرضه می شود، اما قابل توجه ترین تفاوت آن این است که 28 درصد سبک تر از مدل قبلی خود است و تنها 63 گرم وزن دارد. برای دستیابی به این کاهش وزن، شرکت به طور کامل ماوس را دوباره طراحی کرد و تمام نورهای RGB (به غیر از LED نشانگر باتری) را حذف کرد و کلیدهای پاور و DPI را در یک دکمه در پایین ترکیب کرد.