سخنرانی اصلی I/O Google را امروز در ساعت 13:00 به وقت شرقی / 10 صبح به وقت محلی تماشا کنید: Pixel Fold، Pixel 7a ورودی

مطمئن شوید که ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی / 10 صبح به وقت محلی بازمی‌گردید تا ببینید Google چه چیزی رونمایی می‌کند.



منبع

بسیاری از صحبت‌ها در I/O در مورد Android 14 خواهد بود، از جمله پیشرفت‌های سیستم عامل موبایل برای دستگاه‌های صفحه‌نمایش بزرگ مانند تاشوها و تبلت‌ها.

به طور خلاصه: ما فقط چند ساعت با سخنرانی سالانه رویداد I/O Google فاصله داریم، جایی که انتظار داریم دستگاه‌های Pixel 7a، Pixel Tablet و Pixel Fold جدید را ببینیم. ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی / 10 صبح PT شروع می شود و می توانید همه آن را مستقیماً از اینجا تماشا کنید.

Pixel 7a در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد. به نظر می رسد دستگاه میان رده بعدی گوگل همان چیپست Tensor G2 موجود در پیکسل 7 را داشته باشد. همچنین دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز، دوربین بهبودیافته و شارژ بی سیم 18 واتی خواهد بود. گفته می‌شود پیکسل 7a بین 469 تا 499 دلار قیمت دارد که می‌تواند آن را به چشم‌اندازی جذاب در این دوران اقتصادی دردسرساز تبدیل کند.

اما مهیج ترین دستگاه نمایش داده شده می تواند Pixel Fold باشد. گوگل قبلا پاسخ خود را به Galaxy Z Fold 4 سامسونگ و Z Fold 5 تاشوی آینده منتشر کرده است. شایعه شده است که باریک ترین تاشو تا به امروز است، اما همچنین گفته می شود که از نظر قیمت با Z Fold 4 برابری می کند: 1799 دلار، اگرچه برخی خوش بینانه می گویند Pixel Fold می تواند بسیار پایین تر از 1300 دلار شروع شود. انتظار می رود صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی دارای وضوح 2208 در 1840 و حداکثر روشنایی 1200 نیت باشد.

بخونید:  اسنپدراگون روش ارتقاء رزولوشن را به بازی های موبایلی می آورد

با توجه به جهتی که صنعت فناوری در حال حرکت است، بیشتر صحبت های گوگل بر هوش مصنوعی متمرکز خواهد شد. CNBC می‌نویسد که چندین به‌روزرسانی مولد هوش مصنوعی، از جمله راه‌اندازی یک مدل زبان بزرگ (LLM) به نام PaLM 2 را اعلام خواهد کرد. این مدل شامل بیش از 100 زبان است و تحت نام رمز داخلی “مدل زبان یکپارچه” فعالیت می‌کند.

گوگل همچنین تبلت گوگل پیکسل مجهز به Tensor G2 را به نمایش خواهد گذاشت که می گوید بهترین راه برای لذت بردن از تجربه اندروید در یک صفحه نمایش بزرگ است. می توان آن را با یک داک بلندگوی مغناطیسی جفت کرد و حسی شبیه آمازون Echo Show به آن می دهد.

در حالی که I/O بیشتر بر روی توسعه دهندگان متمرکز شده است، ما انتظار داریم امسال سخت افزار بسیار بیشتری از گوگل را ببینیم. همچنین نگاهی طولانی به اندروید 14 قبل از انتشار آن در تابستان خواهیم داشت و ارائه‌های زیادی در مورد پروژه‌های هوش مصنوعی، از جمله ادغام Bard در چندین سرویس Google ارائه می‌شود.

علاوه بر این، ممکن است پیش نمایشی از Pixel 8 و 8 Pro را در رویداد پیش از عرضه این تلفن ها در پاییز امسال ببینیم.