سرویس ایمیل متمرکز بر حریم خصوصی DuckDuckGo اکنون برای همه باز است

رمزگذاری هوشمندانه پیوندهای HTTP را برای ایمن کردن پیوندهای HTTPS ارتقا می‌دهد – به شرطی که پیوند در لیست قابل ارتقا DuckDuckGo باشد. کاربران اکنون می‌توانند با آدرس ایمیل @duck.com خود نیز پاسخ دهند، اما DuckDuckGo می‌گوید “هیچ تضمینی وجود ندارد که ایمیل آدرس ارسال یا هر شناسه شخصی دیگری را شامل نشود.”

هنگامی که افزونه DuckDuckGo یک فیلد ایمیل را در مرورگر شناسایی می کند، به کاربران این امکان را می دهد که از آدرس ایمیل شخصی یا خصوصی @duck.com خود استفاده کنند. بنابراین آدرس ایمیل شخصی برای به اشتراک گذاشتن با اشخاص قابل اعتماد، مانند دوستان و همکاران، قرار داده شده است، در حالی که آدرس ایمیل خصوصی را می توان زمانی که کاربران مشکوک هستند که آدرس آنها به خطر افتاده است، مانند ثبت نام برای یک خبرنامه رایگان، استفاده کرد.

به طور خلاصه: حفاظت از ایمیل DuckDuckGo در درجه اول بر مسدود کردن ردیاب های ایمیل و محافظت از آدرس ایمیل شما در برابر شرکت ها متمرکز است. کاربران می‌توانند یک آدرس ایمیل شخصی @duck.com ایجاد کنند و DuckDuckGo ردیاب‌های مخفی را از پیام‌های دریافتی قبل از ارسال به صندوق ورودی کاربران حذف می‌کند.

بسته حفاظت از ایمیل بتا سال گذشته راه اندازی شد و دریافت که تقریباً 85 درصد از ایمیل های آزمایش کنندگان بتا حاوی ردیاب های مخفی هستند. ردیاب‌ها به شرکت‌ها اجازه می‌دهند اطلاعات حساسی مانند مکان شما، زمان باز شدن ایمیل و دستگاه مورد استفاده را جمع‌آوری کنند. سپس این اطلاعات برای مواردی مانند تبلیغات هدفمند یا به اشتراک گذاشته شده با شخص ثالث استفاده می شود.

بخونید:  نظرسنجی جدید نشان می دهد که هزینه های فناوری مصرف کننده در میان عدم اطمینان اقتصادی انعطاف پذیر است

DuckDuckGo این هفته اعلام کرد که محافظت از ایمیل برای همه در دسترس است. این سرویس ارسال ایمیل رایگان، ردیاب های مخفی را مسدود می کند و به کاربران کمک می کند آدرس های ایمیل خود را پنهان کنند.

به عنوان یک لایه حفاظتی اضافی، کاربران می‌توانند آدرس‌های خصوصی منحصربه‌فردی را ایجاد کنند که سپس آدرس ایمیل @duck.com شخصی آنها را مبهم می‌کند. آدرس‌های خصوصی نامحدود هستند، بنابراین به راحتی می‌توان آنها را غیرفعال کرد و با آدرس‌های جدید که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند جایگزین کرد. این به کاربر سطح بالایی از ناشناس ماندن می دهد.

کاربران دسکتاپ می توانند با افزودن افزونه DuckDuckGo Privacy Essentials به مرورگر خود و رفتن به سرویس ایمیل، نسخه بتا را امتحان کنند. Chrome، Firefox، Edge و Brave در حال حاضر پشتیبانی می شوند. کاربران مک باید DuckDuckGo را برای مک (در حال حاضر در نسخه بتا) استفاده کنند. کاربران iOS و Android می‌توانند با دانلود آخرین نسخه برنامه موبایل DuckDuckGo و انتخاب «محافظت از ایمیل» در تنظیمات، به این سرویس دسترسی داشته باشند.



منبع DuckDuckGo از زمان باز شدن نسخه بتای بسته، بهبود مستمری را در این سرویس ایجاد کرده است و چندین ویژگی جدید اضافه کرده است. محافظت از ردیابی پیوند تضمین می کند که کاربران هنگام کلیک کردن روی پیوند در ایمیل محافظت می شوند و از دسترسی شرکت به داده های شخصی مانند آدرس ایمیل آنها جلوگیری می کند.