سرکوب لوت باکس زیر 18 سال: بریتانیا محدودیت های جدیدی را اعلام کرد

“اصول حفاظت ها را برای همه بازیکنان بهبود می بخشد و بر تعهد صنعت به بازی ایمن و مسئولانه تاکید می کند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در سراسر صنعت و با دیگران برای اجرای آنها در ماه های آینده همکاری کنیم.”

8. به مقابله با فروش خارجی غیرمجاز اقلام به دست آمده از لوت باکس ادامه دهید.

9. متعهد به سیاست های سهل گیرانه بازپرداخت است

اولین اصل، بهبود در دسترس بودن کنترل‌های تکنولوژیکی است که خرید لوت‌باکس‌ها را توسط افراد زیر 18 سال بدون رضایت یا اطلاع والدین یا قیم محدود می‌کند.

10. محافظت های پیشرفته برای همه بازیکنان

11. برای اندازه گیری اثربخشی این اصول، با دولت بریتانیا و سایر ذینفعان مرتبط کار کنید

پیشرفت در دستورالعمل های جدید در یک سال بررسی می شود.



منبع

6. لوت باکس ها را به گونه ای طراحی و ارائه کنید که به راحتی قابل درک باشد

لوت‌باکس‌ها زمانی که الکترونیک آرتز تصمیم گرفت نسخه‌هایی را با عناصر پرداخت به برد در Battlefront 2 در سال 2017 پیاده‌سازی کند، شهرت یافتند. استرالیا، اتریش، هلند و بلژیک همگی اقدامی علیه استفاده از آن‌ها انجام داده‌اند یا قصد انجام آن را دارند.

چه اتفاقی افتاده؟ بریتانیا در برابر لوت باکس ها در بازی های ویدیویی موضع می گیرد. انجمن تجاری Ukie و دولت 11 “اصول صنعت” جدید را در رابطه با استفاده از آنها منتشر کرده اند. اینها بخشی از یک ابتکار برای ارائه محافظت های بهتر برای کودکان، جوانان و بزرگسالان به دلیل نگرانی های مطرح شده در مورد اثرات بالقوه مضر مکانیک بحث برانگیز است.

بخونید:  قیمت Nvidia RTX 4080 در ایالات متحده بسیار بهتر به نظر می رسد

2. آگاهی و پذیرش کنترل های تکنولوژیکی را افزایش دهید

Ukie آماده راه اندازی یک کمپین اطلاعات عمومی 1 میلیون پوندی (1.3 میلیون دلار) در مورد بازی ایمن و مسئولانه است که به والدین و بازیکنان کمک می کند تا مشکلات و خطرات مربوط به جعبه های غارت و کنترل های موجود در بازی ها را درک کنند.

5. افشای احتمالات را روشن کنید

11 اصل Ukie عبارتند از:

پروفسور Henrietta Bowden-Jones، رئیس مرکز ملی اختلالات بازی، اخیراً فاش کرده است که یک سوم بیماران معتاد به بازی از والدین پول قرض می گیرند و از هدایای پولی برای تأمین بودجه خرید لوت باکس استفاده می کنند. اگر پولی در دسترس نبود، گیمرهای هیجانی تر آن را با استفاده از کارت های بانکی والدین خود می دزدیدند.

دانیل وود، مدیر عامل Ukie، گفت: انتشار این اصول مشترک برای نحوه نزدیک شدن صنعت به جعبه‌های غارت، ابتدا در انگلستان است و جهت حرکت رو به جلو را برای ما فراهم می‌کند.

1. کنترل های تکنولوژیکی را در دسترس قرار دهید

3. یک پنل متخصص در زمینه تضمین سن در صنعت بازی تشکیل دهید

7. از اجرای چارچوب تحقیقاتی بازی های ویدیویی حمایت کنید

4. وجود لوت باکس را قبل از خرید فاش کنید

11 اصل شامل افشای وجود لوت باکس در بازی قبل از خرید، احتمال برنده شدن جوایز، و تعهد به سیاست بازپرداخت ساده در مواردی است که کودکان بدون اطلاع والدین جعبه های غارت را خریداری می کنند.

این قوانین توسط یک کارگروه فنی متشکل از نمایندگان صنعت بازی، شامل اعضای EA، سونی و یوبی سافت، همراه با سازمان‌هایی مانند نمایندگان صنعت بازی‌ها و انجمن توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل (TIGA) جمع‌آوری شدند.

بخونید:  سونی و مایکروسافت هر ماه میلیون‌ها دلار بدون بازگشت مستقیم خرج می‌کنند تا مشترکین خدمات خود را راضی نگه دارند