سگ ربات نینجا حامل موشک انداز روسیه احتمالاً از علی بابا خریداری شده است

“https://t.co/ZuyA2kIzDX

— راب لی (@RALee85) 15 آگوست 2022

یک سگ ربات دیگر، این سگ از Ghost Robotics، حامل یک تفنگ بدون سرنشین خاص یا SPUR بود که در کنوانسیون سالانه اصلی انجمن ارتش ایالات متحده در واشنگتن دی سی در اکتبر گذشته به نمایش درآمد. آن ماشین خاص (در بالا) بسیار ترسناک تر از سگ نینجا به نظر می رسید.





منبع

خبرگزاری روسی RIA Novosti ویدئویی از فرورفتن و درازکشیدن M-81 در نمایشگاه منتشر کرد که اگر یک سلاح کشتار جمعی را دور نمی‌کشید، بسیار زیبا بود.

به نظر می رسد ربات سگ های Unitree برای این نوع چیزها محبوب هستند. مخترع روسی الاصل، الکساندر آتامانوف، ماه گذشته یکی را با یک مسلسل به پشت خود نشان داد.

همچنین این سوال وجود دارد که ربات چقدر با سلاح کار می کند. ممکن است بتواند پرتابگر راکت ضد تانک RPG-26 را حمل کند، اما اینکه آیا می‌تواند هدف قرار بگیرد یا ضربه شلیک را تحمل کند، با وجود پس زدن نسبتاً خفیف، موضوع دیگری است.

در حالی که توضیحات کمی نگران کننده به نظر می رسد، The Drive کمی حفاری انجام داد و متوجه شد که سگ به طرز مشکوکی شبیه UnitreeYushuTechnologyDog متعلق به Unitree Robotic است که از بازار چین Alibaba با قیمت کمتر از 2700 دلار در دسترس است. این احتمالاً توضیح می دهد که چرا مانند یک نینجا لباس پوشیده است: برای پنهان کردن منشأ خود به جای ترساندن / گیج کردن دشمنان یا ارام کردن آنها به یک احساس امنیت کاذب. برای مقایسه، Spot حدود 75000 دلار قیمت دارد.