شرکت تک نفره Wargraphs، خالق برنامه همراه League of Legends، به مبلغ 54 میلیون دلار خریداری شد.

چه اتفاقی افتاده؟ اگر به دنبال الهام گرفتن برای راه اندازی شرکت بازی خود هستید، این چیزی است که می تواند کمک کند: Wargraphs، یک استارت آپ مستقر در پاریس که تا هفته گذشته یک کارمند داشت، به قیمت 54 میلیون دلار خریداری شده است. این شرکت اپلیکیشن آماری بسیار محبوب League of Legends Porofessor را ایجاد کرد.

TechCrunch می نویسد که Wargraphs همچنین برای Legends of Runeterra و Teamfight Tactics تجزیه و تحلیل می سازد، اما League of Legends بزرگترین تجارت آن باقی مانده است. Porofessor، پیشروترین برنامه درون بازی جهان، 10 میلیون بار در Overwolf و بیش از 1.25 میلیون کاربر فعال روزانه داشته است. شماره‌های کاربر ترافیک ترکیبی از Overwolf – پلتفرمی که امکان ساخت، اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از برنامه‌ها و مدهای درون بازی را می‌دهد – و سایت خود Porofessor است. وب‌سایت‌های Wargraphs از زمان راه‌اندازی، طبق اعلامیه خرید، 4.5 میلیارد بازدید از صفحه ثبت کرده‌اند.

League of Legends به لطف 150 میلیون بازیکن فعال ماهانه، یکی از محبوب ترین بازی های جهان (هفتمین بازی طبق گفته Newzoo) باقی مانده است. همچنین با ۱۲۱ میلیون ساعت تماشا، محبوب‌ترین عنوان توییچ در ماه می بود.



منبع

MOBA Networks جوامع بازی را برای بازار جهانی بازی خریداری، توسعه و راه اندازی می کند. این شرکت دارای یکی از بزرگترین شبکه های جهان در جوامع بازی است، از جمله 23 برند مبتنی بر وب و شبکه YouTube Union for Gamers با بیش از 1000 سازنده محتوا.

Wargraphs که بنیانگذار 35 ساله Jean-Nicolas Mastin را تنها کارمند خود می دانست، شرکتی است که پشت برنامه های همراه League of Legends Porofessor و League of Graphs قرار دارد. آنها اطلاعات زیادی مانند نرخ برد و انتخاب شخصیت بازیکنان رقابتی را ارائه می دهند. همچنین توصیه های ساخت، تجزیه و تحلیل پس از مسابقه، دسترسی به پخش مجدد و موارد دیگر وجود دارد.

بخونید:  Elon Musk pledges to fund legal bills of users fired for creating or liking posts on X

Wargraphs در سال منتهی به نوامبر 2022 از طریق تبلیغات در سایت‌ها و برنامه درون‌بازی خود، 13.4 میلیون دلار فروش داشت. پایگاه کاربری تثبیت شده و درآمد چشمگیر این شرکت 10 ساله، توجه شرکت سوئدی MOBA Network را به خود جلب کرد که 50 میلیون یورو (حدود 54 میلیون دلار) برای خرید Wargraph پرداخت کرد. پرداخت اولیه 25 میلیون یورو (27 میلیون دلار) و پس از آن حداکثر 25 میلیون یورو بر اساس دستیابی به اهداف سودآوری برای 12 و 24 ماه پس از خرید پرداخت خواهد شد.

Jean-Nicolas در گفت: “من این سفر را ده سال پیش با League of Graphs، یک وب سایت آماری با کیفیت بالا آغاز کردم، که به روشی برای بازیکنان برای درک آمار مسابقات، عملکرد قهرمانان و سایر جنبه های کلیدی گیم پلی تبدیل شد.” بیانیه. در سال 2017، چیزی را که اکنون Porofessor نامیده می‌شود راه‌اندازی کردم و آن را به یک برنامه درون‌بازی که بازیکنان می‌توانند در بازی و در زمان واقعی استفاده کنند، با پشتیبانی Overwolf، یک چارچوب فناوری که به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه می‌دهد به راحتی بسازند، ارائه کردم. برنامه‌های بازی. من همیشه در ساخت Porofessor رویکرد جامعه اول را در پیش گرفته‌ام و اکنون با پشتیبانی شبکه MOBA، می‌توانم ارزش بیشتری برای گیمرها ایجاد کنم، زیرا به تعداد بازیکنان بیشتری دسترسی پیدا می‌کنیم.”