شیرهای دریایی نیروی دریایی با یک بازی ویدیویی خوب از استراحت کردن لذت می برند

Spike در نهایت توانست سطوح پیچیده تری را به طور متوسط ​​در شش ثانیه و با کمتر از هفت فشار دکمه پاک کند. حتی تاثیرگذارتر این واقعیت است که برخی از جلسات بازی بدون تقویت مثبت یا پاداش غذایی انجام می‌شوند.

اسپایک دقیقاً یک دانشمند نبود، اما این تقصیر خودش نیست. شیرهای دریایی نیروی دریایی طوری آموزش دیده‌اند که محرک‌های بیرونی را نادیده بگیرند و منحصراً روی مربیان خود یا مأموریت در دست تمرکز کنند. این بدان معنی بود که ابتدا باید به آنها آموزش داده می شد که اجسام متحرک روی صفحه نمایش مرتبط هستند و آنها این کار را با تماشای بازی محققان انجام می دادند.

برآمدگی مشت: دانشمندان نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان بخشی از تحقیقات مستمر خود در زمینه غنی سازی شناختی برای پستانداران دریایی، یک سیستم بازی ویدیویی طراحی کردند که به طور خاص برای شیرهای دریایی و دلفین ها طراحی شده است. از بین سه شیر دریایی نر که تا کنون بازی را یاد گرفته اند، اسپایک اولین کسی بود که برنامه آموزشی را با موفقیت به پایان رساند.

با پیشرفت فرآیند، پستانداران اجازه داشتند با کنترلرهای بازی با استفاده از پوزه خود تعامل داشته باشند. آنها مشاهده کردند که مربیان دکمه های صحیح را فشار می دهند و در نهایت یاد گرفتند که خودشان این کار را انجام دهند. یک بازی ردیابی مکان نما برای کمک به شیرهای دریایی استفاده شد تا چیزها را تغییر دهند. همانطور که مهارت های آنها پیشرفت می کرد، سطح دشواری بازی نیز افزایش می یافت.

بخونید:  کریپتو نمرده است: بیت کوین برای اولین بار در یک سال گذشته 30000 دلار می شکند

شیرهای دریایی و دلفین‌ها توسط نیروی دریایی برای مأموریت‌های شناسایی و بازیابی استفاده می‌شوند، زیرا می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به انسان داشته باشند. به گفته نیروی دریایی، بیش از 120 شیر دریایی و دلفین تحت نظارت برنامه پستانداران دریایی هستند. گفته می شود آنها به لطف تیمی متشکل از 300 نفر که از آنها مراقبت می کنند، شادتر، سالم تر و طولانی تر از همتایان وحشی خود زندگی می کنند.



منبع

تا به امروز، اسپایک و دو دوستش بیش از 450 جلسه بازی را در یک دوره سه ساله پشت سر گذاشته اند و همه چیز نشان می دهد که آنها در حال انفجار هستند.