صاحبان Valve می گویند که نسخه جدیدی از بازی Counter-Strike در چند هفته آینده منتشر خواهد شد

یکی این است که هر دو نسخه را برای مدتی در کنار هم کار کنید، همانطور که با نسخه اصلی Counter-Strike و CS:GO انجام داد، و اساساً اجازه می‌دهد بازی‌ها آن را در اختیار بازیکنان قرار دهند. گزینه دوم این است که زمانی که توسعه دهندگان آن را به منبع 2 منتقل کردند، رویکرد Dota 2 را در پیش گرفت و به آنها اجازه داد قبل از ادغام بازیکنان در نسخه جدیدتر، همزمان اجرا شوند.

این خودی ها می گویند: «اولویت بزرگ این است که این موضوع را بیرون آوریم و سپس آن را صیقل دهیم، هر گونه باگ را برطرف کنیم، و آن را به سطحی که مردم از CS انتظار دارند، برسانیم. آیا طرح تجاری Valve را دوست ندارید که ابتدا آن را بیرون بیاورید و سپس آن را تعمیر کنید؟

اتفاق عجیبی افتاده است. آخرین درایورهای NVIDIA پشتیبانی از برنامه های اجرایی ناشناخته به نام های “csgos2.exe” و “cs2.exe” را معرفی کردند. چرا پروژه Counter-Strike 2 نامیده می شود و شما چه می پزید @csgo? https://t.co/U9YKlAjwgy pic.twitter.com/PU8Op9uGLq

— ‎Gabe Follower 2 (@gabefollower) 1 مارس 2023

حالا برای واجب «نمک خودت را فراموش نکن». Valve و Hidden Path بی صدا هستند. هیچ کدام به طور رسمی چیزی اعلام نکرده اند و هرگز نمی توانید بفهمید که مصاحبه با منابع ناشناس چقدر قابل اعتماد است، مگر اینکه شما کسی باشید که مصاحبه را انجام می دهد. با این حال، باید منتظر بمانیم و بفهمیم زیرا ظاهراً نسخه بتا تا چند هفته دیگر راه اندازی می شود.





منبع

بازی خدمات زنده Valve Counter-Strike: Global Offensive که معمولاً با نام CS:GO شناخته می شود در یک قایق مشابه است. FPS چند نفره نیازی به پایان ندارد. به هر حال، واقعاً داستانی ندارد. با این حال، این یک تیرانداز رقابتی محبوب است که هنوز هم تعداد قابل توجهی از کاربران را حفظ می کند. اکنون به نظر می رسد که شاید بازی در حال گرفتن یک دنباله یا حداقل یک ارتقاء عظیم باشد.

بخونید:  Sustainable Fairphone 4 با قیمت پایه 630 دلار وارد ایالات متحده می شود

این بازی مدت زیادی است که روی میز توسعه قرار گرفته است، به همین دلیل است که شاهد اکشن زیادی با الحاق CS:GO نبودیم. به گفته افشاگران، Valve GO را در پشت مشعل قرار داده است و در عین حال بر انجام عنوان جدیدتر تمرکز کرده است.

یک سوال مبرم در مورد انتشار یک Counter-Strike جدید این است که چه اتفاقی برای نسخه قدیمی خواهد افتاد؟ با توجه به اعداد هنوز قوی CS:GO و عنصر رقابتی esport که باید در نظر گرفته شود، تغییر به نسخه کاملاً جدیدتر می تواند مشکل باشد. لوئیس اشاره می کند که از لحاظ تاریخی، Valve دو مسیر را در این زمینه طی کرده است.

سپس در 1 مارس، استخراج‌کنندگان داده که به جدیدترین درایورهای انویدیا نگاه می‌کردند، متوجه ذکر دو فایل جدید شدند – csgos2.exe و cs2.exe (به احتمال زیاد متغیرهایی). آنها به عنوان بخشی از نمایه بازی جدید با عنوان “Counter-strike 2” فهرست شدند. این کشف دوباره شایعات را افزایش داد، با احتمالات یک بازی دنباله دار یا، به احتمال زیاد، یک پورت از بازی اصلی به منبع 2، همانطور که با نام فایل csgos2.exe نشان داده شده است.