فروش تابستانی استیم با تا 20 درصد تخفیف در Steam Deck آغاز می شود

نکته برجسته فروش تابستانی استیم برای برخی بدون شک صرفه جویی در کسب امتیاز در Steam Deck خواهد بود. برای مدت زمان محدود، مدل پایه 64 گیگابایتی eMMC با 10 درصد تخفیف با قیمت 359.10 دلار، نوع 256 گیگابایتی NVMe SSD را می‌توان پس از 15 درصد تخفیف با قیمت 449.65 دلار خریداری کرد، و مدل 512 گیگابایتی NVMe SSD با قیمت 519.20 دلار بعد از آن به فروش می‌رسد. صرفه جویی 20 درصدی با فروش، تقریباً 130 دلار در گیمر رایانه های شخصی قابل حمل رده بالا صرفه جویی می کنید.

به طور خلاصه: فروش تابستانی Steam فرا رسیده است و تخفیف‌های معمولی را برای تعداد زیادی بازی به همراه فرصتی برای صرفه‌جویی 20 درصدی در دستگاه Steam Deck خود Valve به همراه دارد.

پس انداز سالانه Valve تا 13 ژوئیه ساعت 10 صبح اقیانوس آرام ادامه دارد.



منبع

Cities: Skylines II قرار است در ماه اکتبر عرضه شود، اما برای اجرای آن به یک دکل بسیار قدرتمند نیاز دارید. در صورتی که نسخه اصلی را بازی نکرده باشید، مطمئناً ارزش قیمت درخواستی 8.99 دلاری را پس از 70 درصد کاهش قیمت فوری دارد.

نکات برجسته صفحه اول شامل 20 درصد تخفیف در Hogwarts Legacy، Dredge، Boundary، و Starship Troopers: Extermination و همچنین بازی هایی مانند The Stanley Parable: Ultra Deluxe، NieR: Automata، Hades و Crusader Kings III است.

در اخبار مرتبط، فروش تابستانی GOG در حال پایان است، اما هنوز زمان برای نقدینگی در برخی از پیشنهادات قوی وجود دارد. از زمان نگارش این مقاله، دقیقاً چهار روز باقی مانده است تا از تخفیفات عمیق قبل از بازگشت قیمت به حالت عادی برخوردار شوید.

بخونید:  فایرفاکس 112.0 عملکرد را با پردازنده گرافیکی اینتل، رفع اشکالات و موارد دیگر بهبود می بخشد

بازی Just Cause 3 با 85 درصد تخفیف کامل (فقط 2.99 دلار) سخت است، اگر هنوز این بازی هیجان انگیز اکشن ماجراجویی را بازی نکرده باشید. در این مرحله کمی قدیمی است – نزدیک به هشتمین سالگردش – اما هنوز هم سرگرم کننده است. DiRT Rally 2.0 پس از صرفه جویی 80 درصدی به 3.99 دلار کاهش یافته است و A Way Out 2018 می تواند با 5.99 دلار با 80 درصد تخفیف مشابه، متعلق به شما باشد.

مطالب مرتبط: چرا Steam Deck یکی از مهم ترین لحظات بازی رایانه شخصی در سال های اخیر است