قرارداد مایکروسافت آفیس با پایین ترین قیمت خود بازگشته است

معامله فعلی Office را با بیش از 88 درصد تخفیف از قیمت معمولی برای یک مجوز مستقل به شما می‌رساند – آخرین باری که ما این را تبلیغ کردیم، هنوز یک معامله عالی با 59.99 دلار بود، اما برای 35.99 دلار به نظر می‌رسد بی‌معنی است.



منبع

Microsoft Office Professional 2021 (در دسترس برای Windows و macOS) شامل تمام موارد ضروری مانند Word، Excel، Outlook، PowerPoint، Access، Publisher و ابزارهای همکاری مانند OneNote و Microsoft Teams است. آفیس 2021 دارای یک رابط کاربری جدید، پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید است. یکی از موارد مورد علاقه ما، توانایی همکاری با همتایان خود در زمان واقعی در اسناد Word، Excel و Powerpoint است.

آخرین نسخه آفیس به‌روزرسانی بصری را با سبکی تمیزتر، نمادنگاری تک خطی، گوشه‌های پنجره نرم‌تر، پشتیبانی از DPI بالا و حالت تاریک در همه برنامه‌ها ارائه می‌دهد. حالت تاریک در Word نه تنها گزینه نوار ابزار تیره را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه در صورت تمایل، یک بوم تاریک را نیز به شما می دهد.

اکسل 2021 XLOOKUP را برای جستجوی سطر به ردیف در جدول یا محدوده سلول اضافه کرده است. همچنین، آرایه های پویا و نماهای برگه برای ایجاد نماهای سفارشی از کاربرگ خود بدون ایجاد اختلال در دیگران. پاورپوینت ویژگی‌های جدید ضبط نمایش اسلاید را برای ضبط ویدیوی ارائه‌دهنده، ضبط جوهر و ضبط اشاره گر لیزری اضافه کرده است.

مایکروسافت آفیس پادشاه مجموعه‌های بهره‌وری است و اگر به طور منظم از Word، Excel یا Powerpoint استفاده می‌کنید، بدانید که در حال حاضر می‌توانید مجوز آفیس را به طور کامل با تنها 35.99 دلار خریداری کنید. این پایین‌ترین قیمتی است که تا به حال برای بسته‌ای دیده‌ایم، بدون اشتراک یا هزینه‌های تکرارشونده.

بخونید:  حداقل یک تحلیلگر معتقد است که اینتل باید بخش GPU خود را تعطیل یا بفروشد

بهره وری خود را با Microsoft Office Professional 2021 فقط با 35.99 دلار افزایش دهید. کلیدهای مجوز نرم افزار شما فوراً در دسترس شما قرار می گیرد تا بتوانید Office 2021 را که برای Windows و macOS در دسترس است دانلود و نصب کنید.