قسمت‌های بازی: تریلر راه‌اندازی مجدد MK1، بازگشت BlizzCon، جزئیات پیش‌سفارش کنسول TurboGrafx آنالوگ

آنالوگ دو تصویری از تقریباً هر سیستم NEC و فرمت بازی ای است که تا کنون ساخته شده است. با یک اسلات اختصاصی کارتریج و یک درایو CD-ROM، می تواند بازی های TurboGrafx-16، PC Engine، SuperGrafx، TurboGrafx CD، PC Engine CD-ROM و Super Arcade CD-ROM را اجرا کند. آنالوگ هزاران ساعت را صرف برنامه‌نویسی Altera Cyclone V FPGA کرد تا سخت‌افزار اصلی را به‌طور دقیق تکرار کند تا کاربران بتوانند بازی‌ها را همانطور که قرار بود لذت ببرند تجربه کنند.



منبع

آنالوگ دوو را به یاد دارید، کنسول سکسی همه کاره TurboGrafx که در سال 2020 رونمایی شد؟ این شرکت پذیرش پیش‌سفارش‌های این سیستم را از 19 می از ساعت 8 صبح اقیانوس آرام آغاز می‌کند. 249 دلار برای شما بازگردانده و در اواخر امسال ارسال می شود.

به طور خلاصه: NetherRealm در واقع در حال راه اندازی مجدد فرنچایز Mortal Kombat خود است. پس از انتشار یک تیزر در شبکه های اجتماعی، سازنده یک تریلر سینمایی از بازی Mortal Kombat 1 که در 19 سپتامبر عرضه می شود را به اشتراک گذاشته است.

Mortal Kombat 1 قرار است در 19 سپتامبر 2023 عرضه شود و بر روی پلی استیشن 5، سری ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی از طریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود. قیمت 69.99 دلار برای نسخه استاندارد، 109.99 دلار برای نسخه پرمیوم و 249.99 دلار برای نسخه کلکسیونی تعیین شده است.

BlizzCon 2023 در مرکز کنوانسیون Anaheim در تاریخ 3-4 نوامبر برگزار می شود. بلیزارد گفت که ماه آینده اطلاعات بیشتری در مورد بلیط‌ها، بازی‌های فضایی و سایر جزئیات به اشتراک خواهد گذاشت، اما علاقه‌مندان می‌توانند همین الان اقدام کنند و اقامتگاه‌های هتل را رزرو کنند.

بخونید:  Opinion: Is Intel turning a corner?

بلیزارد اعلام کرده است که BlizzCon، کنوانسیون سالانه بازی‌های آن، به فرمت حضوری بازمی‌گردد. این رویداد از سال 2019 به دلیل همه گیری کووید-19 به صورت حضوری برگزار نشده است. این رویداد در سال 2020 و 2022 به طور کامل لغو شد و در سال 2021 به صورت مجازی برگزار شد.

تریلر هیچ تصویر واقعی از گیم پلی را نشان نمی دهد. با توجه به سوالات متداول در صفحه فرود بازی، Mortal Kombat 1 یک “جهان دوباره متولد شده Mortal Kombat که توسط خدای آتش لیو کانگ ایجاد شده است” معرفی خواهد کرد. این عنوان دارای نسخه‌های بازسازی‌شده شخصیت‌های نمادین، سیستم مبارزه‌ای جدید، حالت‌های بازی و مرگ‌ومیرها و همچنین یک کمپین داستانی فراگیر خواهد بود.