قطعات بازی: RoboCop: Rogue City به تأخیر می افتد، فروش Forspoken ناامید می شود، حالت فوق العاده سخت مخفی نسخه ی نمایشی RE4

طبق گفته GameSpot، باز کردن فرصت بازی در حالت Mad Chainsaw Mode به شانس تصادفی ختم می شود. انتخاب «بازی جدید» ممکن است حالت فوق‌العاده چالش‌انگیز را نشان دهد یا نه. اگر نه، به سادگی بازی را دوباره راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید. در نهایت، باید ببینید که گزینه ظاهر می شود. ممکن است عوامل دیگری نیز وجود داشته باشد که احتمال بروز آن را افزایش دهد، اما در این ساعت ناشناخته باقی می مانند.

به طور خلاصه: تقریباً هشت ماه از زمانی که متوجه شدیم ناشر Nacon در حال کار بر روی یک بازی جدید RoboCop برای پلی‌استیشن 5، سری ایکس‌باکس و رایانه شخصی است، می‌گذرد. RoboCop: Rogue City قرار بود در ژوئن 2023 وارد خیابان ها شود، اما از آن زمان به بعد در سال به عقب انداخته شد.

همانطور که ممکن است شنیده باشید، کپکام یک نسخه ی نمایشی برای بازسازی بعدی Resident Evil 4 منتشر کرده است. با این حال، چیزی که ممکن است ندانید این است که دمو ظاهرا یک حالت فوق سخت مخفی را پنهان می کند.

EuroGamer خاطرنشان می کند که حالت Mad Chainsaw فقط برای بازی فعلی اعمال می شود. به محض اینکه بمیرید، تمام شده است و باید حالت را دوباره فعال کنید تا دوباره آن را امتحان کنید. علاوه بر این، این حالت برای نسخه آزمایشی منحصر به فرد است و در بازی نهایی نخواهد بود.



منبع

بازی اکشن RPG در حال حاضر دارای امتیاز متاکریتیک 63 از 100 و امتیاز پایین 1.8 از 10 کاربر است. IGN که به بازی امتیاز 6 از 10 داد، همچنین از مبارزات و پارکور پر زرق و برق صحبت کرد، اما گفت که آنها برای جبران داستان کلیشه‌ای و دنیای باز بی‌هوده کافی نیستند.

بخونید:  تور آزمایشگاه AMD پلتفرم آزمایشی AM5 "بی نهایت قابل انباشته شدن" را برجسته می کند

عرضه Forspoken در ژانویه دقیقاً مطابق فیلمنامه پیش نرفت. یوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس در گزارشی از درآمد ماه گذشته گفت که اگرچه بازخوردهای مثبتی در مورد برخی از جنبه‌های بازی مانند پارکور و سیستم‌های رزمی آن دریافت کرده‌اند، اما فروش آن ضعیف بوده است.

RoboCop: Rogue City قرار است در سپتامبر 2023 اکران شود.

خبر تاخیر با یک تریلر کلی از گیم پلی جدید همراه شد که نزدیک به دو دقیقه فیلم دارد. شاید این فقط من باشم، اما پس از تماشای تریلر جدید کمتر از تابستان گذشته که پس از ویدیوی فاش شده بودم تحت تأثیر قرار گرفتم. من نمی توانم آن را با کلمات بیان کنم، اما چیزی احساس می شود. نکته مثبت این است که آنها توانستند پیتر ولر را به انجام کار صداپیشگی وادار کنند، بنابراین این کار وجود دارد.