لاجیتک افزودنی 100 دلاری بلندگو را برای هدست واقعیت مجازی متا کوئست 2 اعلام کرد

Meta Quest 2 (که قبلاً Oculus Quest 2 نامیده می شد) در اکتبر 2020 با قیمت اولیه 299 دلار برای مدلی با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شد. تغییرات اخیر قیمت، Quest 2 را به 399.99 دلار رساند، اما فضای ذخیره سازی را نیز دو برابر کرد و به 128 گیگابایت رساند. مدلی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۴۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

ماهیت باز گروه کر هم طرفدار و هم مخالف است. در حالی که این امکان را فراهم می کند تا صداهای محیط راحت تر به پخش کننده برسد و بدون شک برای جلسات طولانی VR راحت تر است، هیچ عایق صوتی برای استفاده کننده یا کسانی که در یک اتاق هستند فراهم نمی کند. اگر به طور مرتب فضای بازی خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، مجموعه ای از هدفون ها ممکن است گزینه مودبانه تری باشد.

Meta Quest 2 دارای بلندگوهای داخلی است که صدای استریو را ارائه می دهند، اما کیفیت صدا به طور جهانی مورد علاقه همه نیست. اگر ترجیح می دهید مجموعه ای از هدفون ها را به مهمانی ببرید، جک 3.5 میلی متری هدفون نیز وجود دارد. کر لاجیتک گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید.

Chorus 6.42 اونس (182 گرم) وزن دارد و روی هدست در جای خود باقی می ماند و هرگز نیازی به جدا کردن یا جدا کردن آن نیست. از یک سیستم عبور USB-C استفاده می کند، بنابراین نیازی به منبع تغذیه جداگانه نیست.

چه اتفاقی افتاده؟ لاجیتک یک وسیله جانبی صوتی را برای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 معرفی کرده است که برای افزایش غوطه وری طراحی شده است. Logitech Chorus یک راه حل سفارشی تنظیم شده صوتی است که از BMR های پشت باز (رادیاتورهای حالت متعادل) استفاده می کند. بلندگوها در واقع با گوش های شما تماس ندارند، به این معنی که چیزی در گوش یا روی گوش شما وجود ندارد که گرما ایجاد کند یا جریان هوا را مختل کند.

بخونید:  Study suggests China's online gaming restrictions might not be achieving intended results

Logitech Chorus برای پیش‌سفارش با قیمت 99.99 دلار در دسترس است. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان ارسال آن منتشر نشده است.



منبع

طراحی بلندگوی چرخان باعث می شود صدا را به راحتی بی صدا کنید. وقتی دنیای واقعی توجه شما را می‌طلبد، به سادگی بلندگوها را به عقب برگردانید و از مسیر خارج شوید تا بشنوید که چه خبر است. این عمل بلندگوها را بی صدا می کند. وقتی زمان بازگشت به داخل است، بلندگوها را به سمت پایین بچرخانید.