لطفاً به جدیدترین طعم کوکاکولا که طعمی شبیه League of Legends XP دارد غمگین نشوید

تولید کننده نوشابه مستقر در آتلانتا با آزمایش چیزهای جدید غریبه نیست. در سال 2022، کوکاکولا خط Creations خود را در کنار یک نوشیدنی با نسخه محدود جدید به نام Starlight با طعمی که گفته می شد “الهام گرفته از فضا” بود، راه اندازی کرد. چند ماه بعد، کوکا نوشابه ای الهام گرفته از متاورژن به نام بایت منتشر کرد که طعم آن شبیه پیکسل بود. طعم آن برای همه جذابیت نداشت، اما حداقل این شرکت مایل به آزمایش است.

به طور خلاصه: کوکاکولا با Riot Games بر روی جدیدترین طعم نوشابه از برند Creations خود شریک شده است. این نوشیدنی که به طور رسمی با نام Coca-Cola Ultimate Zero Sugar شناخته می‌شود، امروز در بازارهای بزرگی از جمله ایالات متحده، کانادا، آمریکای لاتین، چین، کره جنوبی و آفریقا عرضه می‌شود. گفته می شود کولای صفر کالری طعمی شبیه به تجربه (یا XP) دارد، هر چه که باشد.

Coca-Cola Ultimate Zero Sugar هفتمین نوشیدنی است که از پلتفرم Creations و اولین همکاری بازی – League of Legends، در این مورد بیرون آمده است. این تساوی شامل برخی از قابلیت های بازگشایی درون بازی نیز می شود که از امروز تا 18 ژوئیه در دسترس خواهند بود:

  • هفت پاس گل در یک بازی دریافت کنید تا Emote Ultimate Teamplay را بدست آورید.
  • در یک بازی 12000 طلا به دست آورید تا Emote Ultimate Gains را بدست آورید.
  • یک بازی را در کمتر از 20 دقیقه برنده شوید و Emote Ultimate Tempo را بدست آورید.

توپ در زمین توست، پپسی.

بخونید:  Steam اکنون امکان انتقال بازی های همتا به همتا را از طریق LAN می دهد



منبع

بنابراین، طعم نوشابه League of Legends چگونه است؟ این به شما بستگی دارد که آن را تفسیر کنید.

همچنین به گیمرها توصیه می شود برای محتوای اختصاصی تر، کد QR را روی بطری ها یا قوطی ها اسکن کنند.

اوآنا ولاد، مدیر ارشد استراتژی جهانی کوکاکولا، گفت این نوشیدنی و بسیاری دیگر از نوشیدنی های Creations طعم های اسرارآمیزی دارند. مشخصات طعم همیشه 85 تا 90 درصد کوکاکولا است، اما 10 تا 5 درصد دیگر به تخیل سپرده می شود. به عنوان مثال، نور ستاره برخی از نوشیدنی‌ها را به یاد آب نبات یا میوه می‌اندازد. Dreamworld، یکی دیگر از فرمولاسیون Creations، گفته می شود که نکاتی از مرکبات و انبه دارد. نوشابه مارشملو در نسخه محدود با طعم دهنده های توت فرنگی و هندوانه دم کرده است.