لنوو بخش تلفن های بازی Legion خود را نابود کرد

لنوو به‌عنوان پیشرو در دستگاه‌ها و راه‌حل‌های بازی، متعهد به پیشبرد دسته بازی‌ها در قالب فاکتورها و همچنین تمرکز بر جایی است که می‌تواند بیشترین ارزش را برای جامعه جهانی بازی به ارمغان بیاورد.»

آخرین گوشی پرچمدار Legion که لنوو عرضه کرد و فقط در بازارهای خاص (نه ایالات متحده) Y90 در فوریه سال گذشته بود. این دوربین سلفی پاپ آپ و گزینه نوار ذخیره سازی RAID 0 دارد که ترکیبی از یک SSD 128 گیگابایتی با 512 گیگابایت فلاش است. همچنین در آگوست گذشته، Y70 کمتر چشمگیر معرفی شد.

چه اتفاقی افتاده؟ اسمارت‌فون‌های گیمینگ لنوو با برند Legion دیگر وجود ندارند. این شرکت تأیید کرده است که این گروه را به عنوان «بخشی از تحول گسترده‌تر کسب‌وکار و ادغام سبد بازی‌ها» متوقف می‌کند، که ضربه‌ای دیگر برای صنعت گوشی‌های بازی محسوب می‌شود.

تلفن های بازی همیشه یک منطقه خاص بوده اند. اکثر افرادی که خواهان یک دستگاه بازی دستی هستند، تمایل دارند چیزی مانند Steam Deck یا Nintendo Switch را انتخاب کنند تا اینکه برای یک گوشی معمولاً گران‌تر هزینه کنند. اگر بازیکنان بزرگ بیشتری تصمیم گرفتند در آینده از لنوو پیروی کنند، تعجب نکنید.



منبع یکی از سخنگویان لنوو به Android Authority گفت که این شرکت “تلفن های بازی موبایل مبتنی بر اندروید Legion خود را به عنوان بخشی از تحول گسترده تر کسب و کار و ادغام سبد بازی ها متوقف می کند.”

اما بازار مطمئناً نمرده است. برندهایی مانند Nubia Red Magic و خط Asus ROG هنوز هم وجود دارند. در مورد دومی، Asus ROG Phone 7 در 13 آوریل وارد بازار می شود.

بخونید:  Signal Private Messenger 5.63.0 دانلود کنید

لنوو نگفته است که آیا تصمیمش بر روی به‌روزرسانی اندروید برای گوشی‌های فعلی لژیون تأثیر می‌گذارد یا خیر. امیدواریم برای مالکان، این شرکت همان کاری را که ال‌جی در زمان تعطیل کردن بخش تلفن‌های خود انجام داد، با وعده سه سال به‌روزرسانی اندروید برای گوشی‌های Legion کپی کند.

لنوو اکنون روی خط تلفن Moto و سایر محصولات با برند Legion از جمله رایانه های شخصی بازی، لپ تاپ ها و تجهیزات تمرکز خواهد کرد.

این اعلامیه ضربه دیگری برای کسانی است که در صنعت گوشی های هوشمند بازی سرمایه گذاری می کنند. این به زودی پس از آن صورت می گیرد که نام تجاری Black Shark که توسط شیائومی پشتیبانی می شود، اکثر کارمندان خود را اخراج کرد و در پرداخت هزینه های پایان کار کوتاهی کرد، اگرچه این شرکت همچنان در حال ساخت گوشی های مخصوص بازی است.

اسمارت‌فون‌های Legion به دلیل داشتن مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر شهرت یافتند. برای مثال Legion Phone Duel 2 دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز، حداکثر 18 گیگابایت حافظه LPDDR5، دو بسته باتری 2750 میلی آمپر ساعتی و دو فن خنک کننده فعال است. این گوشی به گونه ای طراحی شده است که عمدتاً در حالت افقی برای بازی استفاده می شود.