لنوو مفاهیم گوشی هوشمند و لپ تاپ قابل چرخش را به نمایش می گذارد

Rossi همچنین یک مفهوم لپ‌تاپ قابل چرخش را به اشتراک گذاشت که به صورت عمودی گسترش می‌یابد تا چندوظیفه، مرور و تحرک را به ارتفاعات جدیدی برساند. هر دو هنوز در مرحله اولیه مفهومی هستند، اما پتانسیل چیزی خاص قطعا در حال ظهور است.

تصمیم موتورولا مبنی بر گسترش عمودی صفحه نمایش گوشی به جای افقی مانند آنچه که در گوشی غلتشی لغو شده ال جی دیدیم، مسلماً بهترین اجرای نمایشگر قابل چرخش تا به امروز است. کاش روسی کناره‌ها و پشت دستگاه را نشان می‌داد تا از ضخامت آن و نحوه عملکرد آن بهتر مطلع شود. مهمتر از همه، عملی به نظر می رسد و این بیش از آن چیزی است که در مورد اکثر دستگاه های دارای پنل های OLED انعطاف پذیر می توان گفت.

در مورد لپ تاپ، من معتقدم که یک صفحه نمایش به صورت افقی مسیر بهتری خواهد بود. گسترش پانل به صورت عمودی برای همه جذاب نیست و من نگرانی هایی در مورد سنگین شدن آن در صورت گسترش کامل دارم. صفحه نمایشی که به یک طرف کشیده می شود – یا به طور همزمان از هر دو طرف گسترش می یابد – واقعا می تواند به افزایش بهره وری موبایل کمک کند.

آینده نگر: ارائه دهندگان فناوری پیشرو در سراسر جهان زمان و پول زیادی را برای فناوری صفحه نمایش نسل بعدی سرمایه گذاری کرده اند و لنوو نیز از این قاعده مستثنی نیست. لوکا روسی، مدیر اجرایی لنوو، روز سه‌شنبه در جریان رویداد مجازی Tech World 22، دو دستگاه مفهومی با صفحه نمایش‌های OLED قابل چرخش را به نمایش گذاشت. اولین مورد، یک مفهوم گوشی هوشمند قابل چرخش از تیم آزمایشگاه 312، گروه تحقیق و توسعه داخلی موتورولا بود (لنوو موتورولا موبیلیتی را از گوگل به قیمت 2.91 میلیارد دلار در سال 2014 خریداری کرد).

بخونید:  با کاهش تقاضای رایانه های شخصی، اینتل زیان سه ماهه عظیمی را گزارش می دهد

این مفهوم بر اساس نمایشگر و نوآوری‌های مکانیکی که در دستگاه‌های تاشو Moto به چشم می‌خورد، ساخته شده است، اما با پیچ و تاب. در حالت استراحت، صفحه نمایش این گوشی کمی بیش از چهار اینچ قد دارد و بسیار جیبی است. با فشار دادن یک دکمه، صفحه نمایش به صورت عمودی تا 6.5 اینچ افزایش می یابد و برای مصرف رسانه، وب گردی و بازی ایده آل است.

امیدواریم لنوو و موتورولا به نوآوری در این مفاهیم ادامه دهند و در نهایت به چیزی برسند که ارزش عرضه به بازار را داشته باشد.



منبع