لوازم جانبی تطبیقی ​​مایکروسافت در 25 اکتبر وارد بازار می شود

چیزی که باید منتظرش بود: مایکروسافت زمانی که لوازم جانبی آن چند سال پیش بازی را برای افراد دارای معلولیت آسان‌تر کرد، بسیار شایسته تحسین شد. این شرکت در نهایت اعلام کرده است که چه زمانی سطح دسترسی مشابهی را برای استفاده روزمره از رایانه همراه با قیمت هر لوازم جانبی جدید به ارمغان خواهد آورد.

لوازم جانبی جدید بازتاب کنترلر تطبیقی ​​ایکس باکس، مرکز آداپتوری است که مایکروسافت در سال 2018 برای گسترش دسترسی برای بازی های ایکس باکس و رایانه شخصی منتشر کرد. این می تواند به لوازم جانبی مختلف کمکی متصل شود تا با توجه به ناتوانی کاربران مناسب باشد. از آن زمان، محصولات شرکت‌هایی مانند 8BitDo و Hori عملکرد مشابهی را برای پلتفرم‌های دیگر مانند Android، Raspberry Pi و Nintendo Switch به ارمغان آورده‌اند.



منبع

با 59.99 دلار Adaptive Hub مایکروسافت، کاربران می توانند ورودی صفحه کلید را با اتصال لوازم جانبی مختلف جایگزین یا گسترش دهند. مانند ماوس تطبیقی، می تواند به سه دستگاه به صورت بی سیم یا از طریق USB-C متصل شود. همچنین به صورت بی سیم به حداکثر چهار دکمه تطبیقی ​​مایکروسافت متصل می شود و از فناوری کمکی سایر سازندگان پشتیبانی می کند.

ماوس تطبیقی ​​مایکروسافت می تواند به عنوان یک ماوس جمع و جور استاندارد کار کند، برای شکل سنتی تر به Mouse Tail متصل شود، و از Thumb Support برای راحتی بیشتر راست دست یا چپ دست استفاده کند. همچنین می‌تواند با حداکثر سه دستگاه – به‌صورت بی‌سیم یا از طریق USB-C – برای عملکرد و دسترسی بیشتر، متصل شود. ماوس تطبیقی ​​44.99 دلار است، در حالی که ماوس دم و شست پشتیبانی با قیمت 14.99 دلار عرضه می شوند.

بخونید:  دانلود Hotfix درایور گرافیک AMD Radeon Adrenalin 2022 Edition 22.7.1

از طریق Shapeways، مایکروسافت دم‌ها، پشتیبانی‌ها و سایر پیوست‌های چاپ‌شده سه بعدی را ارائه می‌کند که می‌توانند ماوس و دکمه‌های تطبیقی ​​را به نیازهای منحصر به فرد هر کاربر تغییر دهند. مایکروسافت همچنین دارای دستگیره های پرینت سه بعدی برای Business Pen و Classroom Pen 2 است.

در ماه مه، مایکروسافت مجموعه‌ای از دستگاه‌های ورودی قابل تنظیم و متصل را اعلام کرد تا به افراد دارای معلولیت کمک کند تا به راحتی ورودی‌های صفحه کلید و ماوس را ایجاد کنند. شش آداپتور دسترسی رایانه شخصی جدید از مایکروسافت در 25 اکتبر در دسترس خواهند بود.

مایکروسافت سه دکمه تطبیقی ​​را به قیمت هر کدام 39.99 دلار ارائه می دهد – یک d-pad مقعر، یک جوی استیک و یک دکمه دوگانه محدب. هرکدام دسترسی آسان به ورودی هشت جهته را در سبک های مختلف برای نیازهای دسترسی مختلف ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند وظایف پیچیده را در رایانه های شخصی و تلفن ها از طریق ماکروهای توالی انجام دهند.