لپ‌تاپ‌های Samsung Galaxy Book آینده با نمایشگرهای OLED 120 هرتزی عرضه خواهند شد

اگر به هر یک از لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک آینده علاقه دارید، سامسونگ در حال حاضر به مشتریان این امکان را می‌دهد که پس از معرفی دستگاه در اول فوریه، پیش‌سفارش را رزرو کنند.



منبع

سامسونگ قصد دارد از نمایشگرهای لمسی AMOLED (OCTA) خود در گلکسی بوک های آینده استفاده کند. این شرکت صفحه نمایش های OCTA را با سری گوشی های هوشمند گلکسی 2010 معرفی کرد، اما این اولین فناوری در لپ تاپ ها است. به جای یک لایه لمسی اختصاصی، پنل‌های OCTA دارای حسگرهای لمسی هستند که در نمایشگر تعبیه شده است که باعث می‌شود 6 تا 11 درصد نازک‌تر شوند.

ما هنوز در ماه ژانویه هستیم، اما قبلاً رونمایی ها و انتشارات متعددی وجود داشته است، و با ادامه سال جالب تر می شود. به طور کلی، سال 2023 می تواند برای فناوری صفحه نمایش بسیار مهم باشد. انتظار می‌رود بسیاری از شرکت‌ها مانند سامسونگ، ایسوس و ال‌جی مرزهای نمایشگرهای OLED و Mini-LED را پشت سر بگذارند.

این پنل ها همچنین از نرخ رفرش 120 هرتز و رزولوشن 3K در نسبت تصویر 16:10 پشتیبانی می کنند. با توجه به شایعات تایید شده گلکسی بوک 3 اولترا و سوئیچ به نمایشگرهای OCTA می تواند سامسونگ را به صدر فضای لپ تاپ “بالا” نزدیک کند.

برای کاربران اولیه، سامسونگ 50 دلار تخفیف در هنگام رزرو تلفن یا لپ تاپ و 100 دلار تخفیف در هنگام پیش خرید هر دو ارائه می دهد. دستگاه ها در 1 فوریه ارسال می شوند.

چیزی که باید منتظرش بود: هر زمستان، سامسونگ یک رویداد “Unpacked” برای رونمایی از جدیدترین دستگاه های گلکسی خود، به ویژه گوشی های گلکسی اس، برگزار می کند. امسال سامسونگ همچنین گلکسی بوک های جدید و برخی از آنها دارای نمایشگری هستند که ممکن است مشتریان را برای عرضه پرچمدار هیجان زده کند.

بخونید:  مایکروسافت به طور تصادفی پیشنهادهای ارتقای ویندوز 11 را به دستگاه های پشتیبانی نشده ارسال کرد

در اول فوریه، سامسونگ قصد دارد اولین گلکسی Unpacked خود را از قبل از همه‌گیری کووید میزبانی کند. طبق معمول سامسونگ باید از جدیدترین گوشی های گلکسی رونمایی کند. امسال همچنین می‌تواند جدیدترین سری کتاب‌های گلکسی خود را معرفی کند – سری لپ‌تاپ‌های سامسونگ. در حالی که اکثر مشخصات کمیاب هستند، صفحه نمایش سامسونگ برخی از ویژگی های نمایشگرهای گلکسی بوک آینده را فاش کرد.

صفحه نمایش سامسونگ تایید نکرد که چه تعداد از مدل های گلکسی بوک دارای نمایشگر OCTA هستند. در حالی که بدون شک Galaxy Book 3 Ultra آینده دارای آن خواهد بود، نسخه های استاندارد یا حرفه ای ممکن است به OCTA مجهز نباشند.

نمایشگرهای جدید به سامسونگ این امکان را می‌دهند که در بازار کوچک اما رو به رشد لپ‌تاپ‌های OLED با صفحه لمسی که در حال حاضر تحت تسلط ایسوس و دل هستند، یک شروع بزرگ داشته باشد. غول فناوری کره جنوبی ممکن است قبل از اینکه بزرگترین رقیبش، اپل، مک بوک OLED لمسی خود را در سال 2025 عرضه کند، بتواند تعداد زیادی از خریداران را جذب کند. نمایشگرهای OLED را به خط سرفیس خود اضافه کنید.