لپ تاپ گیمینگ 43 اینچی یوتیوبرها از یک Intel NUC پشتیبانی می کند

اینتل NUC 11 از پردازنده Core i7-1165G7 در کنار گرافیک Nvidia RTX 2060 پشتیبانی می‌کند. به عنوان یک سیستم barebones، شما باید حافظه، ذخیره سازی و سیستم عامل خود را تامین کنید.

نتیجه نهایی دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید – یک لپ تاپ بسیار بزرگ و بسیار غیر عملی که وزن آن نزدیک به 100 پوند است. ای کاش وزن شاسی را به تنهایی تامین می کردند، زیرا گمان می کنم حداقل نیمی از وزن کل را تشکیل می داد.

Found یک ویژگی TechSpot است که در آن ما چیزهای هوشمندانه، خنده دار یا جالب دیگری را از سراسر وب به اشتراک می گذاریم.



منبع دوتایی یوتیوب ایوان و کاتلین اخیراً این کار را با یک “لپ تاپ” سفارشی ساخته شده حول یک صفحه نمایش 43 اینچی انجام دادند. آنها کار خود را با ساخت یک قاب برای نگه داشتن تلویزیون سامسونگ آغاز کردند و سپس قطعات داخلی – یک مینی دسکتاپ Intel NUC 11، چند باتری نیروگاه قابل حمل و سخت افزار نوار LED – را به سینی صفحه کلید اضافه کردند و روی آن یک صفحه کلید بازی مکانیکی بزرگ اضافه کردند.

این دو همچنین هزینه کلی پروژه را بیان نکردند، اما بررسی سریع در آمازون برای اجزای کلیدی هزینه را کمتر از 1800 دلار نشان می‌دهد و این شامل چوب شاسی، رزین، نوارهای LED یا هر ابزار دیگری نمی‌شود.

در مقایسه با سایر ساخت‌های سخت‌افزاری سفارشی که نمایه کرده‌ایم، این یکی فوق‌العاده فنی نبود. جدا از ایجاد راه حلی برای جابجایی بین باتری و برق دیوار، سخت افزار به نوعی کار کرد. این به آنها فرصت بیشتری برای تقویت شاسی با نوارهای نور LED و حکاکی پر از رزین در پشت می‌دهد.

بخونید:  خنک کننده CPU دو فن از بالا به پایین ادعاهای بزرگی را برای کمتر از 40 دلار ایجاد می کند

فراتر از بزرگ: لپ‌تاپ‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند که بسیاری از آنها در محدوده کاربرد Goldilocks قرار می‌گیرند – یعنی صفحه‌نمایش‌هایی با اندازه‌های مورب بین 11 تا 16 اینچ را بسته‌بندی می‌کنند. مطمئناً، می‌توانید بزرگ‌تر شوید – Acer Predator 21 X دارای یک پنل ماموت 21 اینچی منحنی فوق‌عریض است… اما اگر بخواهید مرزها را فراتر از حد مسخره بردارید، چه؟