لپ تاپ Yoga Book 9i لنوو دارای دو صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی OLED است.

قابل تبدیل را می توان در حالت لپ تاپ، تبلت یا چادر در صورت نیاز استفاده کرد.

تطبیق پذیری و بهره وری نام بازی در اینجا است، زیرا یوگا جدید مطمئناً ثابت می کند که تقریباً در هر سناریو دو صفحه نمایش بهتر از یک صفحه نمایش هستند.

The Verge توسط مجموعه Lenovo برای یک نسخه نمایشی عملی متوقف شد. به گفته این میخانه، Yoga Book 9i با سه درگاه USB-C، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و حداکثر 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. در حالت لپ‌تاپ بدون صفحه‌کلید بلوتوث، یک صفحه‌کلید مجازی با بازخورد لمسی می‌تواند به عنوان پرکننده استفاده شود. حتی یک صفحه لمسی مجازی با دکمه‌های کلیک ماوس وجود دارد که ظاهراً به اندازه کافی قانع‌کننده است.

همانطور که در ویدیو خواهید دید، Yoga Book 9i دارای حرکات سنگین است. ضربه زدن با پنج انگشت در اینجا، کشیدن انگشت با هشت انگشت به آنجا، و غیره، و انتقال ها به نظر می رسد که می توانند کمی نرم تر باشند. برخی ممکن است در به خاطر سپردن تمام ترکیبات ژست ها مشکل داشته باشند، اما شاید با استفاده مداوم، به خاطر آوردن آنها آسان تر باشد.

این سیستم همچنین دارای نوار صوتی با چرخش 360 درجه با بلندگوهای Bowers & Wilkins و پشتیبانی از صدای فضایی Dolby Atmos است. علاوه بر این، ویندوز 11 را اجرا می کند و لنوو همچنین دارای صفحه کلید بلوتوث قابل جدا شدن و همچنین پایه پایه و قلم هوشمند قلم در بسته بندی پایه است، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای لوازم جانبی اختیاری برای استفاده حداکثری از پلتفرم ندارید.

بخونید:  مقامات حریم خصوصی بریتانیا می‌گویند فناوری‌های تجزیه و تحلیل احساسات می‌توانند «نابالغ و تبعیض‌آمیز» باشند

عمر باتری تا 10 ساعت در حالت دو صفحه نمایش با روشنایی 150 نیت یا حداکثر 14 ساعت در حالت تک صفحه نمایش داده شده است. خریداران می‌توانند هنگام پیکربندی دستگاه، یک SSD 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی Gen4 PCIe را انتخاب کنند.

به طور خلاصه: لنوو در نمایشگاه CES 2023 از اولین لپ‌تاپ OLED دو صفحه‌نمایش کامل رونمایی کرد. Yoga Book 9i دارای یک جفت صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی 2.8K OLED PureSight (نسبت تصویر 16:10) است که از 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 و Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند و از نسل سیزدهم اینتل Core i7- قدرت می گیرد. پردازنده U15

Lenovo Yoga Book 9i با قیمت 2099.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود از ژوئن 2023 در دسترس قرار گیرد.



منبع