مایکروسافت آفیس فقط به 29 دلار کاهش یافته است، بدون نیاز به اشتراک

لایسنس مادام العمر یک خرید یک بار است که شامل دسترسی به تمام آخرین نسخه های مجموعه Microsoft Office برای استفاده در یک رایانه شخصی یا مک برای استفاده در خانه یا محل کار است. این پایین‌ترین قیمتی است که تا به حال برای بسته‌ای دیده‌ایم، بدون اشتراک یا هزینه‌های تکرارشونده.

مایکروسافت آفیس محبوب ترین مجموعه بهره وری در جهان است که میلیون ها نفر برای پروژه های کاری و شخصی به آفیس متکی هستند. در حال حاضر قراردادی وجود دارد که مجوز مادام العمر Office Professional را فقط با 29.99 دلار به شما می دهد – این کمترین قیمتی است که برای بسته نرم افزاری دیده ایم که شامل تمام موارد ضروری مانند Word و Excel، علاوه بر Outlook، Access، PowerPoint، Publisher است. و OneNote.

آفیس یک ابزار ضروری برای هر کسی است که نیاز به ایجاد، ویرایش و اشتراک گذاری اسناد، صفحات گسترده و ارائه دارد. آخرین نسخه مجموعه دارای چندین افزودنی مانند طرح‌بندی بهبودیافته، گزینه‌های طراحی و قالب‌های جدید است که ایجاد اسناد با ظاهر حرفه‌ای را آسان‌تر می‌کند. همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم را برای ساختن نمودارها و نمودارها از داده های موجود در اسناد خود بهبود بخشید.

اما احتمالاً قدرتمندترین ویژگی جدید Microsoft Office Professional، امکان همکاری در زمان واقعی با دیگران است. با نویسندگی مشترک، چندین نفر می‌توانند همزمان روی یک سند، صفحه گسترده یا ارائه کار کنند و همکاری با همکاران، همکلاسی‌ها یا دوستان را آسان می‌کنند. می‌توانید تغییراتی را که دیگران ایجاد می‌کنند، ببینید، و می‌توانید تغییرات خود را در زمان واقعی ایجاد کنید.

بخونید:  Boston Dynamics از رقیب سازنده سگ ربات به دلیل ادعای نقض حق چاپ شکایت کرد

این صرفه جویی باورنکردنی صدها دلار است و فرصتی عالی برای به دست آوردن هر چیزی که برای بهره وری نیاز دارید با قیمتی مقرون به صرفه است. این معامله برای ویندوز و macOS در دسترس است.

پس از خرید، کلید مجوز نرم افزار آفیس شما فوراً برای دانلود و نصب در دسترس شما قرار می گیرد. این معامله به لطف مشارکت یک شریک رسمی مایکروسافت امکان پذیر است، آن را برای Windows و macOS بررسی کنید.



منبع

قرارداد فعلی Office Professional 2021 را با بیش از 90٪ تخفیف از قیمت معمولی برای مجوز مستقل به شما می دهد. ما این معامله را در سال گذشته دنبال کرده‌ایم و زمانی که بسته با قیمت 59.99 دلار عرضه شد، تخفیف بسیار خوبی بود، اما برای 29.99 دلار، این تخفیف بی‌معنی است.