مایکروسافت به رگولاتور ضد انحصار برزیل اعلام کرد که PS4 دو برابر فروش ایکس باکس وان را پشت سر گذاشته است

در حالی که PS4 و Xbone همچنان پایگاه های پخش بزرگی دارند، فروش نرم افزارهای آینده به تدریج به کنسول های نسل فعلی تغییر خواهد کرد. بنابراین مشخص نیست که آیا CADE حتی فروش سخت افزار نسل آخر را نسبت به موردی که قرارداد نزدیک به 70 میلیارد دلاری پاییز امسال نهایی می شود، در نظر بگیرد یا خیر.

خنده دار است زیرا مایکروسافت در سال 2018 زمانی که EA پس از تجزیه و تحلیل فروش بازی خود در هر دو پلتفرم، شکاف بزرگ فروش را پیشنهاد کرد، این رقم را رد کرد. در حال حاضر، سونی گزارش می دهد که فروش مادام العمر پلی استیشن 4 به بیش از 117 میلیون رسیده است، به این معنی که ردموندی کمتر از 59 میلیون واحد XB1 را جابجا کرده است.

سونی از نظر فروش کنسول و پایه نصب شده از مایکروسافت پیشی گرفته و بیش از دو برابر تعداد ایکس باکس فروخته است. [consoles] در نسل گذشته.» در سند دادگاه آمده است.

TL;DR: دعوای کم‌اهمیت مایکروسافت و سونی که هفته گذشته آغاز شد، واقعیت جالبی را در مورد فروش پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان فاش کرد. غول ردموند ادعا می کند که سونی بیش از دو برابر تعداد فروش یونیت های Xbone PS4 را جابه جا کرده است.

مایکروسافت با اعداد فروش فعلی برای واحدهای XBSX|S ارائه نشده است. تخمین های اولیه تحلیلگران حاکی از آن بود که فروش سری ایکس باکس در کریسمس 2020 به میزان 2:1 بر پلی استیشن 5 غالب شده است. با این حال، آنها پیش بینی خود را تا ژانویه 2021 تغییر دادند و گفتند فروش PS5 دو برابر XBSX شده است. البته، سخت است صادقانه بدانیم که این دو در کجا نشسته اند، با توجه به اینکه هیچ کدام با اعداد واقعی ارائه نشده است. علاوه بر این، مشکلات زنجیره تامین و انقباض بخش فناوری، آب را بیشتر گل آلود کرده است.

بخونید:  نظرات، مزایا و معایب Google Pixel 7a

اعتبار سرصفحه: Jiaqian AirplaneFan



منبع

مایکروسافت به CADE گفت که قصد ندارد CoD را انحصاری کند، زیرا مشتریان جدید کافی برای جبران فروش از دست رفته بین پلتفرمی جذب نمی کند. این شرکت بیان می‌کند که این فرنچایز رقابت زیادی در ژانر مشابه دارد و موفقیت آینده آن به هیچ وجه تضمین شده نیست.

اعتراف مایکروسافت به فروش Xbone در پاسخ به ادعای سونی به CADE مبنی بر اینکه ایکس باکس در صورتی که فرنچایز Call of Duty را به یک کنسول انحصاری تبدیل کند، مزیت ناعادلانه ای خواهد داشت. این شرکت ادعا می‌کند که هیچ راهی برای رقابت با CoD وجود ندارد و این شکایتی است که سونی حداقل از ژانویه اعلام کرده است.

جالب است بدانید که لیست محبوب‌ترین عناوین فروخته شده شامل محتوای انحصاری از کنسول‌های دیگر نیز می‌شود: Mario Kart، Super Mario، Animal Crossing، Pokémon، Super Smash Bros (انحصاری‌های Nintendo) و Spider-Man (انحصاری PlayStation) مایکروسافت استدلال می کند. به عبارت دیگر، Call of Duty فقط یک بازی در میان طیف گسترده ای از بازی های پرفروش است که بسیاری از آنها به دلیل استراتژی های انحصاری که توسط رقبای مایکروسافت اتخاذ شده است، حتی در Xbox نیز در دسترس نیستند.

طبق سند ترجمه شده توسط ماشین، مایکروسافت ادعا می کند که در طول جنگ های کنسول های نسل آخر، پلی استیشن 4 فروش ایکس باکس وان را دو برابر کرده است.

مایکروسافت از سال 2016 فروش ایکس باکس را فاش نکرده است، اما یک تحقیق در خارج از برزیل باعث شد تا این شرکت عظیم فناوری آمار کلی را ارائه دهد. شورای اداری دفاع اقتصادی (CADE) خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را زیر سوال می برد تا مشخص کند که آیا این معامله مزیت غیرمنصفانه ای به این غول فناوری در بخش بازی می دهد یا خیر.

بخونید:  ایلان ماسک دیگر ثروتمندترین فرد جهان نیست