مایکروسافت به طرز خنده‌داری ادعا می‌کند که Starfield “کمترین باگ” را در بین بازی‌های Bethesda دارد

همچنین تمایل به رفع آن اشکالات است. به عنوان مثال The Elder Scrolls V: Skyrim را در نظر بگیرید. Skrim در سال 2011 برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و رایانه شخصی عرضه شد. از آن زمان، بازی از طریق پورت‌های مختلف به سخت‌افزار جدیدتر رفته، «به‌روزرسانی‌های» گرافیکی دریافت کرده و نسخه‌های ویژه‌ای را با قیمت کامل منتشر کرده است. با این حال هنوز صدها اشکال شناخته شده وجود دارد که Bethesda هرگز در حین پورت کردن یا ریمستر کردن آنها را اصلاح نکرد.

چرا خنده دار است: اشتباه نکنید من از طرفداران Bethesda هستم، اما به سختی می توان به توسعه دهنده بازی فکر کرد که تمایل بیشتری به انتشار نرم افزارهای باگ داشته باشد. مطمئناً، ما شاهد عرضه‌های حواس‌انگیز روز اولی از استودیوهای دیگر بوده‌ایم. Cyberpunk 2077 بلافاصله به ذهن خطور می کند، اما سابقه Bethesda برای انتشار باگ ها وارد قلمرو میم ها شده است.

Starfield در تاریخ 6 سپتامبر 2023 بر روی رایانه شخصی و کنسول های سری ایکس باکس عرضه می شود. و بعد از اینکه وضعیت “باگ های کمتر” را افزایش داد، مت بوتی بهتر است امیدوار باشد که بازیکنان با مشکلات زیادی با آن مواجه نشوند زیرا حتی چند اشکال جدی وجود دارد و مت این کار را خواهد کرد. روز شکرگزاری با یک بشقاب بزرگ از کلاغ روبرو شوید.





منبع

این عالی نیست که در صفحه استارفیلد فقط یک یارو دارند که یک اسلحه در دست دارد اما مثل این است که … هیچ کس این کار را مانند بتسدا انجام نمی دهد pic.twitter.com/s4KZ1lufXK

بخونید:  نقدهای منحنی سامسونگ Odyssey Ark 55، مزایا و معایب

– Foos ðº�*𩸠(@Foosili) 12 ژوئن 2023

“فقط با اعداد، اگر امروز ارسال شود، [Starfield] Booty گفت که کمترین باگ را در هر بازی که Bethesda تا به حال ارسال کرده است خواهد داشت، و ما زمان بیشتری برای انجام این کار داریم.

در مورد تعیین استانداردهای به راحتی قابل دستیابی صحبت کنید. بدتر این است که حتی تعداد باگ ها هم مهم نیست. فقط یک نفر لازم است تا این تجربه را خراب کند. آواتاری که هنگام سوار شدن به یک ماشین در حالت T قرار می گیرد، بیشتر سرگرم کننده است و فقط تا حدودی آزاردهنده است. با این حال، خراب شدن بازی هر بار که بازیکن سعی می کند سوار ماشین شود، بازی را خراب می کند. این کنترل کمیت نیست، مت. کنترل کیفیت است.

“راستش را بگویم، زمانی که خرید بسته شد [in 2021]اسپنسر گفت، این بازی به طور قابل توجهی زودتر از جایی که ما در حال عرضه هستیم، تاریخ عرضه داشت و افزود که زمان اضافی ثبات بازی را بهبود بخشیده است.

از قضا، Bethesda نسخه ی نمایشی منتشر نکرده است، با این حال مردم در حال حاضر به اشکالات آشکار شده در دارایی های منتشر شده اشاره می کنند. اسکرین شات ارسال شده به صفحه استیم استارفیلد، که بتسدا آن را حذف کرده است، آواتاری را نشان می دهد که تفنگی را در حالی که انگشتانش از تفنگ دو اینچی پشت دستگیره می خرند (در توییت بالا حفظ شده است) نشانه می رود. البته این سرگرم کننده تر از بازی شکستن است.

بنابراین خنده دار است که مت بوتی، رئیس استودیوی بازی سازی ایکس باکس اخیراً گفته است که Starfield «کمترین باگ» را نسبت به سایر بازی های Bethesda دارد. این اظهار نظر در جریان مصاحبه Summer Game Fest با Giant Bomb در روز دوشنبه (زیر) بیان شد.

باگ های زیادی در Skyrim وجود دارد که جامعه بدون هیچ هزینه ای برای Bethesda یک مد اختصاصی ایجاد کرد که بسیاری از اشکالات نسخه وانیلی را برطرف می کند. بنابراین استفاده از Bethesda به عنوان یک پست در مورد انتشار نرم‌افزار ناتمام آسان است، اما داشتن باگ‌های کمتر نسبت به سایر بازی‌های آن، افتخار خوبی نیست.