مایکروسافت تبلیغات بیشتری را به منوی استارت ویندوز 11 می آورد و کاربران حساب های محلی را آزار می دهد

اخبار مربوط به تبلیغات خشم موجه زیادی را به همراه داشت، اما به اندازه ای نبود که مایکروسافت را مجبور به تجدید نظر در برنامه های خود کند. شرکت ردموندی شروع به ارسال آن‌ها برای چند کاربر در ساخت پیش‌نمایش KB5023778 مارس کرد و این تمرین را در بیلد 23435 پیش‌نمایش اینسایدر ویندوز 11 هفته گذشته گسترش داد.

چهار آگهی/اعلان‌ها بر تشویق افرادی که با یک حساب محلی وارد می‌شوند برای ثبت نام برای یک حساب رسمی مایکروسافت متمرکز هستند. آنها از مزایای امکان پشتیبان گیری از یک دستگاه، استفاده از مایکروسافت 365، حفظ تنظیمات امنیتی و نمایه در یک مکان و دریافت 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان برای دسترسی به فایل ها در حال حرکت، ستایش می کنند.

آیا واقعاً نیاز داریم که تبلیغات OneDrive را در جلسه کاربر اضافه کنیم؟ هر چیزی برای آن KPI شیرین شیرین ð pic.twitter.com/ZsQGmkntDS

– آلباکور (@thebookisclosed) 6 نوامبر 2022

جای تعجب نیست که ادامه تحمیل این تبلیغات توسط مایکروسافت به مردم تقریباً با محکومیت جهانی روبرو شده است. یکی از کاربران ردیت (از طریق The Reg) نوشت: «انحصار مانند افزودن چیزهایی است که شما را فریب می دهد و باعث ناراحتی شما می شود. اوه، من به‌روزرسانی‌ای را ارائه کردم که مرورگر شما را روی Edge تنظیم می‌کند، تبلیغات را به‌عنوان اعلان دارد و Teams و OneDrive را نمی‌توان از سیستم حذف کرد.»

گزارش‌هایی که مایکروسافت در ماه نوامبر آزمایش تبلیغات یا «اعلان‌ها» را در منوی شروع پیش‌نمایش ویندوز 11 دریافت کرد. محصولات مایکروسافت در صفحه نمایش بالای تغییر تنظیمات حساب ظاهر شدند. یکی از این تبلیغات از کاربران خواست تا از فایل های خود در OneDrive نسخه پشتیبان تهیه کنند، در حالی که دیگری به کاربران پیشنهاد می کند برای یک حساب مایکروسافت ثبت نام کنند.





منبع

یک سیب زمینی داغ: بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت واقعاً می خواهد مردم از ویندوز 11 استفاده کنند. بهترین راه برای رسیدن به این هدف چیست؟ با قضاوت بر اساس آخرین ساخت برنامه‌نویس، تبلیغات منوی استارت بیشتر که افرادی را که با حساب رسمی مایکروسافت وارد نمی‌شوند آزار می‌دهند.

بخونید:  براکن دارل لاجیتک به طور ناگهانی از سمت مدیرعاملی کناره گیری کرد