مایکروسافت راهنمای بهینه سازی عملکرد بازی در ویندوز 11 را منتشر کرد

بسیاری از گیمرها گزارش می‌دهند که ویندوز 11 بر عملکرد آنها در بازی تأثیر می‌گذارد، حتی پس از انجام اصلاحاتی مانند غیرفعال کردن VBS، که متوجه شدیم می‌تواند نرخ فریم را به طور مداوم بهبود بخشد. این امر باعث شد بسیاری از مصرف کنندگان به ویندوز 10 تنزل دهند.

نکته دوم ارائه شده غیرفعال کردن پلتفرم ماشین مجازی است. وظیفه پلتفرم ماشین مجازی «ارائه کارهای اصلی ماشین مجازی برای ویندوز» است. این ویژگی همچنین به طور خودکار فعال نمی شود مگر اینکه بخواهید ویندوز 11 را تازه نصب کنید. هیچ کدام از گزینه ها در رایانه شخصی ویندوز 11 من فعال نشده است، که کمی نگران کننده است زیرا هدف اصلی آنها بهبود امنیت است.

TL;DR: از زمانی که ویندوز 11 حدود یک سال پیش منتشر شد، برخی از گیمرهایی که این پرش را انجام دادند متوجه شدند که عملکرد بازی آن‌ها در مقایسه با ویندوز 10 اندکی کاهش یافته است. بیش از یک سال بعد، مایکروسافت یک راهنمای برای کمک به کاربران برای بازیابی فریم‌های خود منتشر کرده است.

مایکروسافت ادعا می کند که بازخوردی از کاربران دریافت کرده است و متوجه شده است که فعال بودن هر دو یکپارچگی حافظه و پلت فرم ماشین مجازی می تواند عملکرد را کاهش دهد. در نتیجه، مایکروسافت به این نتیجه می‌رسد که گیمرها ممکن است «این ویژگی‌ها را در حین بازی خاموش کنند و پس از پایان بازی دوباره آن‌ها را روشن کنند».

مایکروسافت اطمینان می دهد که این ویژگی به طور خودکار در تمام رایانه های شخصی ویندوز 11 جدید فعال می شود، اما نه در رایانه هایی که قبلاً از ویندوز 11 استفاده می کنند، بنابراین ممکن است مجبور شوید آن را در این مورد فعال کنید.

بخونید:  چگونه یک آسانسور خراب به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی موجود امروز منجر شد

اولین راه حل مایکروسافت غیرفعال کردن HVCI است که به عنوان یکپارچگی حافظه نیز شناخته می شود. به گفته مایکروسافت، “یکپارچگی حافظه به جلوگیری از تزریق کد مخرب خود توسط مهاجمان کمک می کند و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه درایورهای بارگذاری شده روی سیستم عامل امضا شده و قابل اعتماد هستند.” اگرچه برخی ادعا می کنند که یکپارچگی حافظه می تواند برای جلوگیری از حملات باج افزار استفاده شود، بنابراین از این نکته با مسئولیت خود استفاده کنید.

ویندوز 11 نرم ترین سال اول را نداشته است، اما مسافت پیموده شده شما متفاوت خواهد بود. پردازنده‌های AMD در مراحل اولیه تحت تأثیر قرار گرفتند و گاهی اوقات تقریباً 15 درصد از عملکرد خود را از دست می‌دادند، اما این تنها چند هفته پس از راه‌اندازی دوام داشت. تعدادی از خریداران انویدیا پس از آپدیت اخیر 22H2 در ماه سپتامبر، متوجه کاهش قابل توجه فریم شدند. و به طور کلی، برخی از مردم معتقدند که ویندوز 11 نسبت به ویندوز 10 (از جمله خودم) کمتر احساس “سریع” می کند.

این هفته، مایکروسافت راهنمای ویژه ای را منتشر کرد تا به گیمرها کمک کند تا آن چند فریم اضافی را به سادگی با محدود کردن دو ویژگی در ویندوز به دست آورند.

متأسفانه، مایکروسافت روشن نمی‌کند که کاربران چقدر می‌توانند از غیرفعال کردن این ویژگی‌ها بهره ببرند و همچنین روشی ساده‌تر یا خودکارتر برای اجرا نشدن ویژگی‌های غیرضروری در پس‌زمینه هنگام بازی ارائه نمی‌دهند. با این حال، بر اساس آزمایش های ما در مورد VBS، ما انتظار نداریم که چیزی بیش از 10٪ بهبود یابد.

بخونید:  Google Search AI Overviews از منابع اطلاعاتی بد برای ارائه پاسخ های وحشتناک به شما استفاده می کند



منبع