مجرمان در چین از کودکانی که ناامید از زمان بیشتری برای بازی آنلاین هستند کلاهبرداری می کنند

با تشکر، The Reg



منبع

شایعاتی مبنی بر کاهش محدودیت‌ها در طول تعطیلات تابستانی که بچه‌ها از مدرسه خارج می‌شوند، وجود داشت، اما Tencent Games اخیراً وقتی تأیید کرد که این اتفاق نمی‌افتد، میلیون‌ها نفر را ناامید کرد. جای تعجب نیست که بسیاری از کلاهبرداری های گزارش شده به CAC در طول تابستان اتفاق می افتد.

قبل از آگوست سال گذشته، چین اجازه دسترسی به بازی های آنلاین زیر 18 سال را به مدت یک ساعت و نیم در روزهای هفته و سه ساعت در تعطیلات و آخر هفته ها می داد. سپس این به سه ساعت فعلی در هفته به اضافه یک ساعت در روزهای تعطیل کاهش یافت.

تان مخفیانه از تلفن پدر و مادرش برای پرداخت 3800 یوان، در حدود 560 دلار، به دوست جدیدش استفاده کرد، که بیهوده بگویم، هرگز به قول خود عمل نکرد و پول نقد را پس نداد.

CAC یا اداره فضای سایبری چین، (از طریق The Reg) می نویسد که در سال جاری با 12000 مورد کلاهبرداری آنلاین علیه جوانان برخورد کرده است. یکی از این حوادث مربوط به Tan Moumou بود که از مدتی از زمان اختصاص داده شده به بازی آنلاین خود برای لذت بردن از یک عنوان تلفن همراه استفاده می کرد که شخصی او را به عنوان یک دوست در WeChat، برنامه پیام رسانی فوری/رسانه های اجتماعی/پرداخت تلفن همراه چین اضافه کرد.

برخی دیگر از جرایم گزارش شده که قربانیان زیر 18 سال داشتند شامل کلاهبرداری های تقلبی در بخت آزمایی، واگذاری جزئیات پرداخت والدین و پرداخت هزینه قطعات رایانه شخصی است که هرگز به دست نمی آیند، که دومی یک کلاهبرداری محبوب در بیشتر نقاط جهان است.

بخونید:  The History of the Modern Graphics Processor

آن شخص به تان قول داد که راهی برای اجتناب از قوانین بازی در چین برای جوانان می‌داند، که فقط یک ساعت بازی آنلاین را در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و تعطیلات بین ساعت‌های 8 شب تا 9 شب به وقت محلی می‌دهد. نکته این بود که او باید مقداری پول برای این اطلاعات تحویل دهد.

چه اتفاقی افتاده؟ قوانین سختگیرانه چین در مورد مدت زمانی که زیر 18 سال می توانند بازی های آنلاین انجام دهند، باعث شده است که کلاهبرداران از ناامیدی یک نوجوان 15 ساله سوء استفاده کنند و او را با وعده راهی برای دور زدن محدودیت سه ساعت در هفته که توسط دولت اعمال شده است، از 560 دلار خارج کنند. .

قربانی در یک مورد دیگر حتی جوانتر بود و پرداخت بیشتر بود. قبل از اینکه کلاهبردار آنها را متقاعد کند که مرتکب تخلف غیرقانونی شده اند، یک نوجوان 12 ساله به دام وعده یک پوسته بازی رایگان افتاد. مجازات یک سال زندان یا جریمه 15000 دلاری خواهد بود، اما کلاهبردار گفت که آنها همه چیز را با 1500 دلار ناپدید می کنند. دوباره کودک برای پرداخت پول از تلفن پدر و مادرش استفاده کرد.