مجوز مادام العمر Microsoft Office 2021 Professional را با 82 درصد تخفیف بگیرید

در حال حاضر می‌توانید Microsoft Office Professional 2021 را با قیمت 59.99 دلار دریافت کنید که شامل تمام موارد ضروری از جمله Word، Excel، Outlook، PowerPoint، Access، Publisher و ابزارهای همکاری مانند Teams و OneNote است. این 82٪ تخفیف از قیمت معمولی برای مجوز مستقل است – برای Windows و macOS نیز موجود است.

جدیدترین نسخه آفیس دارای چندین ویژگی جدید و یک رابط کاربری مدرن است. می‌توانید به‌صورت بلادرنگ در اسناد Word، Excel و Powerpoint مشارکت داشته باشید. می‌توانید از حالت تاریک در همه برنامه‌ها استفاده کنید، به‌روزرسانی بصری مجموعه از سبک تمیزتر، گوشه‌های پنجره نرم‌تر و پشتیبانی از DPI بالا استفاده می‌کند.

اگر به طور مرتب از ورد، اکسل و سایر ابزارهای مایکروسافت آفیس استفاده می کنید، ممکن است اشتراک آفیس 365 کار بیهوده ای باشد. اما اگر در آن کمپ نیستید، خرید مجوز آفیس به طور کامل جایگزین خوبی است، بدون هیچ هزینه ای مکرر، به خصوص اگر خرید یک بار مصرف با تخفیف زیادی مانند این معامله باشد.

با مایکروسافت آفیس پرو 2021 تنها با 59.99 دلار بهره وری خود را افزایش دهید. این خرید یک‌باره، مجوزی مادام‌العمر برای نصب روی یک رایانه شخصی ویندوزی برای استفاده در خانه یا محل کار به شما می‌دهد. اگر کاربر macOS هستید، همان 82 درصد تخفیف نیز در دسترس است. مجوز نرم افزار شما فوراً در دسترس شما قرار می گیرد تا Office 2021 را دانلود و نصب کنید.

باید گفت، زمانی که پرداخت برای MS Office قابل اجرا نیست، گزینه‌های رایگان مناسبی وجود دارد: FreeOffice، Polaris Office و LibreOffice گزینه‌های قابل استفاده هستند که در صورت نیاز به خواندن اسناد یا انجام کارهای ویرایش سریع، عملکرد خوبی دارند.

بخونید:  آیفون 15 پرو می تواند ویندوز 11 را اجرا کند - اگر بتوانید زمان بوت 20 دقیقه ای را تحمل کنید

مهم نیست که کسب و کار شما در چه مرحله ای است، مایکروسافت آفیس به شما کمک می کند مولد، متصل و در انجام کار بمانید. از کنار هم قرار دادن اسناد ضروری گرفته تا تجزیه و تحلیل داده ها، ارائه ها و موارد دیگر، دلیل خوبی وجود دارد که چرا مایکروسافت آفیس فراگیرترین مجموعه نرم افزاری در جهان است.

قیمت ممکن است تغییر کند.



منبع