مدیران فنی به باب لی بنیانگذار Cash App پس از چاقو کشی مرگبار در سانفرانسیسکو ادای احترام کردند.

با گذشت بیش از 36 ساعت از قتل لی، هیچ بازداشتی صورت نگرفته است. جیک شیلدز، مبارز MMA، که می‌گوید دوست صمیمی با لی بوده، در توییتی نوشت که این حادثه در یک بخش “خوب” از شهر رخ داده و به نظر می‌رسد که یک سرقت/حمله تصادفی بوده است.

به طور خلاصه: باب لی، خالق پلتفرم پرداخت Cash App و مدیر ارشد محصولات شرکت ارز دیجیتال MobileCoin، صبح روز سه شنبه در یک حمله با چاقو در سانفرانسیسکو کشته شد. مدیران فنی، از جمله ایلان ماسک و جک دورسی، به لی ادای احترام کرده‌اند و بسیاری بر آنچه که آنها می‌گویند یک مشکل جنایت خشونت‌آمیز در شهر تاکید کرده‌اند.

باب لی

NBC گزارش می دهد که لی و پدرش پس از نقل مکان از کالیفرنیا از اکتبر در میامی زندگی می کردند. باب لی قبلاً در دره میل، در شمال سانفرانسیسکو در سراسر پل گلدن گیت زندگی می کرد. مشخص نیست چرا او به منطقه خلیج بازگشته است.

جنایت خشونت آمیز در SF وحشتناک است و حتی اگر مهاجمان دستگیر شوند، اغلب بلافاصله آزاد می شوند.

آیا شهر برای زندانی کردن مجرمان مکرر خشونت آمیز اقدامات قوی تری انجام می دهد؟ @BrookeJenkinsSF?

— ایلان ماسک (@elonmusk) 5 آوریل 2023

ریک لی، پدر لی، در فیس بوک مرگ پسرش را تایید کرد. ریک لی نوشت: “من به تازگی بهترین دوستم، پسرم باب لی را زمانی که او در اوایل صبح سه شنبه در خیابان در سانفرانسیسکو جان خود را از دست داد، از دست دادم.” او گفت پسرش “پیراهن را از پشتش به تو می دهد.”

بخونید:  August Steam survey marks arrival of RTX 4060, Windows 11 hitting 40%, and AMD CPUs closing the gap on Intel

ریک لی گفت: “او هرگز به کسی از حقارت نگاه نمی کرد و به یک فلسفه سختگیرانه بدون قضاوت پایبند بود. بابی سخت تر از هر کسی کار کرد و باهوش ترین فردی بود که من تا به حال می شناختم.”

ایلان ماسک در توییتی نوشت: “بسیار متاسفم که این را می شنوم. بسیاری از افرادی که من می شناسم مورد حمله شدید قرار گرفته اند. جنایات خشونت آمیز در SF وحشتناک است و حتی اگر مهاجمان دستگیر شوند، اغلب بلافاصله آزاد می شوند.”

“آیا شهر اقدامات شدیدتری برای زندانی کردن مجرمان مکرر خشونت آمیز بروک جنکینز (دادستان منطقه سانفرانسیسکو) انجام می دهد؟” ماسک پرسید.

خیلی متاسفم که شنیدم بسیاری از افرادی که من می شناسم مورد تجاوز شدید قرار گرفته اند.

اکانت رسمی موبایل کوین در توییتر نوشت: «دوست و همکار عزیز ما، باب لی دیروز در سن 43 سالگی درگذشت و خانواده ای دوست داشتنی و مجموعه ای از دوستان و همکاران صمیمی از او جان سالم به در برد.