مدیرعامل Salesforce برای کاهش بهره وری شرکت انگشت خود را به سمت کارگران جدید، از راه دور و جوان تر نشانه می رود.

بسیاری از مدیران و مدیران اجرایی، به ویژه ایلان ماسک، دیدگاهی مبهم نسبت به کار از راه دور دارند و اغلب عدم تعامل با همکاران را یک مشکل بزرگ می دانند، اما گزارش اخیر نشان می دهد که کارمندان از راه دور تعامل خود را با همکاران بین سال های 2020 تا 2022 افزایش داده اند.

یک سیب زمینی داغ: یک بار دیگر، این بحث که کارگران از راه دور بهره وری کمتری دارند توسط یک مدیر عامل مطرح شده است. مارک بنیوف، رئیس Salesforce، این ادعا را در یک جلسه همه جانبه برای بحث در مورد اخراج‌های انبوه شرکت مطرح کرد، جایی که او همچنین انگشت اتهام را به سمت استخدام‌های جدید در طول همه‌گیری و کارگران جوان‌تر نشانه رفت.

اینسایدر می نویسد که بنیوف ادعاهایی را که ماه گذشته در مورد کارکنان جدید و از راه دور Salesforce داشت، تکرار کرد که در مورد بهره وری کمتر از انتظارات بودند. بنیوف گفت: “ما همان سطح عملکرد و بهره وری را که در سال 2020 قبل از همه گیری داشتیم نداریم. نداریم.” «وقتی به درصدی از کارمندان نگاه می کنیم، به ویژه برخی از افرادی که تازه کار هستند [hired during the pandemic]، به همان اندازه مولد نیستند.”

“نیمی از نیروهای فروش ما واقعاً مولد نیستند و بسیاری از آنها افراد جدید ما هستند. پس چرا اینطور است؟” بنیوف گفت. “آیا ما کارمندان از راه دور خود را به اندازه کافی خوب مدیریت نمی کنیم؟ آیا به مهارت های جدیدی نیاز داریم؟ زیرا چنین چیزی قبلاً در تاریخ شرکت اتفاق نیفتاده است.”

بخونید:  اپل هزینه تعویض باتری آیفون 14 را 43 درصد افزایش داد

پس از شروع همه‌گیری، بسیاری از مردم جهان مجبور شدند به کار از راه دور روی بیاورند. و در حالی که بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند کارگران را به دفتر بازگردانند، اکثریت قریب به اتفاق می گویند که در خانه شادتر و بازدهی بیشتری دارند.

برخی از کارکنان تحت تاثیر اخراج Salesforce می گویند سیستم بررسی عملکرد شرکت اهداف غیرواقعی ایجاد می کند که آنها را برای شکست آماده می کند. در رابطه با اظهارات بنیوف، یکی گفت: “معلوم است که او مدیر عاملی از نسل دیگری است.”

این فقط روسای نیستند که معتقدند اجتناب از اداره مساوی با تنبلی است. اکثر مردم فکر می کنند که همکارانشان در حین کار از خانه نیز کارآمد نیستند.



منبع

از TSMC گرفته تا سامسونگ، تقریباً همه شرکت‌ها، به‌ویژه شرکت‌های بزرگ فناوری، تحت تأثیر رکود اقتصادی پس از همه‌گیری و بحران اقتصادی فعلی تورم بالا و افزایش هزینه‌های زندگی قرار گرفته‌اند که باعث شده مصرف‌کنندگان کمتر برای کالاهای غیرضروری هزینه کنند. به گفته مدیر عامل شرکت Salesforce هنوز هم معاملات بزرگ را با سرعت زیادی می بندد، “اما نیمی از سازمان فروش ما واقعاً با مشکل روبرو هستند. مثل اینکه آنها نمی دانند چگونه […] باید چند چیز از نظر روانی و فنی در جریان باشد.”

بنیوف گفت پس از اینکه مدیر عامل و رئیس فروش برایان میلهام به او گفت که 96 درصد از ارزش قرارداد سالانه شرکت – ACV درآمد سالانه هر مشتری را اندازه‌گیری می‌کند – به بهره‌وری کارگران پرداخته است – 50 درصد از مدیران حساب فروش تحویل داده می‌شوند.

بخونید:  شکایتی 5.9 میلیارد دلاری از سونی برای "شکه کردن" 9 میلیون کاربر فروشگاه پلی استیشن است

بنیوف این سوال را مطرح کرد که آیا بخشی از مشکل مربوط به کارگران دورکار، به‌ویژه افراد جوان‌تر است. او توانایی آنها برای ایجاد روابط با مشتریان را زیر سوال برد و با صدای بلند تعجب کرد که آیا آنها “آن نوع تجربه اجتماعی و ملاقات با افراد را ندارند و از آن نوع صندلی چرخشی که ما قبلا داشتیم استفاده نمی کنند.”