مدیر اجرایی Take-Two می گوید بازطراحی سخت افزار PS5 و Xbox Series “احتمالا” به زودی انجام می شود

اینکه آیا این بدان معناست که امسال چیزی را خواهیم دید یا خیر، بستگی به تعریف شما از “به زودی” دارد. اگر مجبور به حدس و گمان شویم، باید بگوییم که به‌روزرسانی کنسول هنوز بیش از یک سال باقی مانده است. همه گیر و محدودیت های عرضه که تقریباً دو سال به طول انجامید به نظر می رسد همه را به عقب انداخته است. با این اوصاف، ممکن است در ماه‌های آینده شایعات محکم‌تری درباره به‌روزرسانی و شاید حتی برخی اخبار رسمی قبل از پایان سال بشنویم.

مدیر عامل شرکت گفت در حال حاضر 36 بازی برای عرضه در سال مالی 2025 و 2026 برنامه ریزی شده است. یکی از این‌ها مطمئناً Grand Theft Auto 6 است. کتاب‌های Take-Two حدود یک سال جلوتر اجرا می‌شوند، به این معنی که می‌توانیم GTA 6 را در اوایل سال 2024 ببینیم. با این حال، شایعات از سال 2021 نشان می‌دهند که انتظار نمی‌رود این بازی تا سال 2025 عرضه شود. که درست در میانه بازه زمانی 2025-2026 قرار می گیرد.



منبع

“[Without] صحبت در مورد عناوین خاص … ما معتقدیم که بسیار قابل دستیابی است. همانطور که می دانید، بسیار نادر است که ما در مورد سال ها صحبت کنیم. و وقتی این کار را انجام می دهیم، به این دلیل است که اعتماد به نفس بالایی داریم. این بازتابی از خط لوله ای است که ما سال ها در آن سرمایه گذاری کرده ایم. ما شروع به مشاهده آن در سال مالی 24 کرده ایم و سپس در مالی 25، انتظار داریم که شاهد موفقیت های بزرگی باشیم.”

بخونید:  اگر یک کامپیوتر سطح نویز 20 دسی بل و دیگری 40 دسی بل ایجاد کند، کامپیوتر دوم تقریبا چقدر بلندتر است؟

این دوره همچنین از نظر تاریخی زمانی است که سونی و مایکروسافت طراحی سیستم های خود را به روز می کنند. اگرچه هیچ یک از شرکت‌ها اعلام نکرده‌اند که به‌روزرسانی‌های نسل میانی پلی‌استیشن 5 یا ایکس‌باکس در حال انجام است، یکی از مدیران استودیو بازی می‌گوید احتمالاً به‌زودی به‌روزرسانی سخت‌افزاری در راه است.

زمان میگذرد: باورش سخت است که به اواسط چرخه عمر نسل فعلی کنسول نزدیک می شویم. پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S|X در ماه نوامبر به سه سالگی می رسند. به نظر می‌رسد همین دیروز بود که در تلاش بودیم کنسولی را پیدا کنیم که بیش از 1000 دلار در eBay هزینه نداشته باشد.

GamesIndustry.biz در تماسی پیش از جلسه‌ای که با مدیرعامل Take-Two Interactive، Strauss Zelnick داشت، پرسید که آیا «ما باید انتظار داشته باشیم که سخت‌افزار تکراری را به زودی ببینیم» و چه تأثیری بر استودیو خواهد داشت. Zelnick گفت، “احتمالاً این کار را خواهیم کرد”، اما این تکرارهای اواسط چرخه معمولاً Take-Two را تحت تأثیر قرار نمی دهند.

نکته جالب دیگر از مصاحبه این است که ممکن است پنجره انتشار مبهمی برای Grand Theft Auto 6 داشته باشیم. در فوریه 2022، Rockstar نشان داد که کار بر روی GTA 6 “به خوبی در حال انجام است.” در واقع، اگر به منابع ناشناس باور می شد، توسعه می توانست از اوایل سال 2018 آغاز شود. با این حال، Rockstar و Take-Two از آن زمان تا به امروز سختگیرانه صحبت کرده اند.

در حالی که وضعیت مالی Take-Two رشد خوبی را نشان داد، این شرکت ضررهای خود را برای سال مالی 2023 که در 31 مارس به پایان رسید دو برابر کرد. با این حال، این شرکت تخمین می زند که رزروها در سال مالی 2025 به 8 میلیارد دلار برسد، به این معنی که چیزی بزرگ در افق است.

بخونید:  MSI لپ‌تاپ OLED نسخه Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport را معرفی کرد

وقتی از Zelnick پرسیده شد که آیا بدون انتشار عنوان GTA می توان به 8 میلیارد دلار دست یافت، گفت: