مدیر پروتکل کالیستو پس از اینکه به نظر می رسد فرهنگ کرانچ را ستایش می کند عذرخواهی می کند

شوفیلد به این انتقاد با عذرخواهی پاسخ داد. او نوشت: “پیش از این توییت کردم که چقدر به تلاشی که تیم انجام می داد افتخار می کردم. این اشتباه بود. ما برای شور و خلاقیت ارزش قائلیم، نه ساعت های طولانی. از تیم متاسفم که چنین برخوردی کردم.”

استودیوهای بازی در چند وقت اخیر در تلاش بوده اند تا مشکل کرانچ را برطرف کنند. راک استار می‌گوید که در حال بازنگری در کسب‌وکار خود است تا اضافه‌کاری را برای کار روی GTA 6 تحت کنترل نگه دارد، در حالی که بنا به گزارش‌ها، Bethesda دیگر پس از قرار گرفتن در زیر پرچم مایکروسافت، محدودیت‌ها را اعمال نمی‌کند. همچنین موردی وجود داشت که یک هنرمند محیط‌زیست روی بازسازی PS5 بازی The Last of Us: Part I کار می‌کرد و گفت که برای اولین بار در زندگی حرفه‌ای‌اش، هیچ مشکلی در ساخت بازی وجود نداشت.





منبع

این توییت پاسخ‌های زیادی داشت که تقریباً همه آنها منفی بود. برای بنیانگذار و رئیس یک شرکت آسان است که در هر ساعت بیداری در مورد کار کردن صحبت کنند زیرا آنها چیزی را دوست دارند، اما همه کارکنان این احساسات را ندارند. و در حالی که شوفیلد پیشنهاد می‌کند که کار اجباری نیست، بسیاری از مردم، نه فقط کسانی که در صنعت بازی هستند، می‌دانند چه اتفاقی برای کارگرانی می‌افتد که نمی‌توانند یا نمی‌توانند اضافه کار اضافه کنند.

بخونید:  سیستم مورد نیاز سیستم Call of Duty Modern Warfare II، تاریخ های پیش بارگذاری مشخص شد

داستان‌هایی درباره مشکل فرهنگ بحرانی سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی نفوذ کرده است. به‌عنوان مثال می‌توان به ماه‌ها ساعت‌های طولانی، از جمله هفته‌های شش روزه، کار در CD Projekt Red اشاره کرد که با عجله برای اتمام Cyberpunk 2077، علی‌رغم ادعاهای قبلی استودیو مبنی بر اینکه این نوع اضافه‌کاری اجباری نخواهد بود. همچنین گفته شد که کرانچ یک مشکل بزرگ در Bungie و Rockstar است.

پست مورد بحث از طرف بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی Striking Distance، گلن شوفیلد است. کارگردان عنوان ترسناک The Callisto Protocol در توییتی که اکنون حذف شده است، نوشته است: “ما 6 تا 7 روز در هفته کار می کنیم، هیچ کس ما را مجبور نمی کند. خستگی، خستگی، کووید اما ما در حال کار هستیم. اشکالات، اشکالات، اصلاحات عالی . 1 آخرین پاس از طریق صدا. 12-15 ساعت روز. این بازی است. کار سخت. ناهار، شام کار می کند. این کار را انجام دهید تا آن را دوست داشته باشید.”

بخونید:  Water-soluble circuit boards promise a drastic reduction in e-waste