شوفیلد به این انتقاد با عذرخواهی پاسخ داد. او نوشت: “پیش از این توییت کردم که چقدر به تلاشی که تیم انجام می داد افتخار می کردم. این اشتباه بود. ما برای شور و خلاقیت ارزش قائلیم، نه ساعت های طولانی. از تیم متاسفم که چنین برخوردی کردم.”
هر کسی که من را می شناسد می داند که چقدر به افرادی که با آنها کار می کنم علاقه مند هستم. قبلاً توییت کردم که چقدر به تلاش و ساعتهایی که تیم انجام میداد افتخار میکردم. این اشتباه بود. ما برای اشتیاق و خلاقیت ارزش قائل هستیم، نه ساعات طولانی. من برای تیم متاسفم که چنین برخوردی کردم.
– گلن آ. اسکوفیلد (@GlenSchofield) 3 سپتامبر 2022
استودیوهای بازی در چند وقت اخیر در تلاش بوده اند تا مشکل کرانچ را برطرف کنند. راک استار میگوید که در حال بازنگری در کسبوکار خود است تا اضافهکاری را برای کار روی GTA 6 تحت کنترل نگه دارد، در حالی که بنا به گزارشها، Bethesda دیگر پس از قرار گرفتن در زیر پرچم مایکروسافت، محدودیتها را اعمال نمیکند. همچنین موردی وجود داشت که یک هنرمند محیطزیست روی بازسازی PS5 بازی The Last of Us: Part I کار میکرد و گفت که برای اولین بار در زندگی حرفهایاش، هیچ مشکلی در ساخت بازی وجود نداشت.