مدیسون اسکوئر گاردن از تشخیص چهره در برابر حریف قانونی استفاده می کند

بسیاری از گروه‌های دیگر در سال جاری با مخالفت‌های قانونی و سایرین در مورد تشخیص چهره مواجه شده‌اند. در ماه فوریه، IRS برای جلب رضایت طرفداران حفظ حریم خصوصی، از تشخیص چهره عقب نشینی کرد. فیس بوک در ماه مه پرداخت به ساکنان ایلینویز را به دلیل شکایتی در سال 2015 مبنی بر اینکه شرکت اسکن صورت کاربران را بدون اجازه ذخیره کرده بود، آغاز کرد. تقریباً در همان زمان، دفتر کمیساریای اطلاعات بریتانیا میلیون‌ها دلار Clearview را جریمه کرد و به آن دستور داد تا پایگاه داده‌های تشخیص چهره خود را پس از جمع‌آوری داده‌های بیومتریک شهروندان بریتانیا بدون اطلاع رسانی مناسب، پاکسازی کند.



منبع

کانلون در این دعوا دخالتی ندارد – او در شهر نیویورک وکالت نمی‌کند – اما MSG Entertainment تمام افرادی را که با این شرکت مرتبط هستند از شرکت در رویدادهای دارایی آن منع کرد. به محض اینکه از فلزیاب عبور کرد، حراست سالن موسیقی او را با بلندگو صدا زد. به طرز تکان دهنده ای، کارکنان سالن قبل از اینکه کانلون بتواند خودش را شناسایی کند، نام و شغل او را می دانستند.

دیویس از این حادثه برای به چالش کشیدن مجوز دولتی مشروب الکلی شرکت استفاده می کند، که آن را ملزم به پذیرش اعضای عمومی منع خطرات امنیتی می کند. اگرچه تشخیص چهره عمدتاً برای شناسایی خطرات امنیتی بالقوه تبلیغ می شود، کانلون گفت که او هیچ کدام را مطرح نکرده است.

این شرکت ادعا می کند که بیش از یک بار قوانین خود را به همه وکلای دیویس اطلاع داده است، اما یکی از شرکای شرکت این سیاست را مجازات جمعی نامید. شرکت‌های دیگر قبلاً از MSG Entertainment به خاطر این تمرین شکایت کرده بودند و کانلون معتقد بود که رادیو سیتی موزیک هال به دلیل دستور قاضی در یکی از این پرونده‌های اخیر اجازه ورود به او را می‌دهد.

بخونید:  کاخ سفید بیش از 42 میلیارد دلار برای گسترش دسترسی به پهنای باند پرسرعت در سراسر ایالات متحده اعلام کرد

یک سیب زمینی داغ: تشخیص چهره در درجه اول نقش امنیتی را ایفا می کند، اما یک شرکت از آن در برابر یک دشمن قانونی استفاده کرده است. این حادثه می‌تواند برای حامیان حریم خصوصی که مدت‌هاست به دلیل نگرانی از نحوه استفاده سازمان‌ها از این فناوری انتقاد کرده‌اند، سوخت فراهم کند.

شرکت سرگرمی مدیسون اسکوئر گاردن (MSG) از حضور یک وکیل در یک برنامه با دخترش جلوگیری کرد زیرا او در شرکتی کار می کند که در حال حاضر از یکی از زیرمجموعه هایش شکایت می کند. این قسمت جنجال برانگیخت زیرا شرکت مادر را با استفاده از تشخیص چهره شناسایی کرد.

هنگامی که کلی کانلون دخترش را در سفر میدانی دخترش به سالن موسیقی رادیو سیتی در شهر نیویورک در تعطیلات آخر هفته شکرگزاری همراهی کرد، امنیتی او را مجبور کرد در بیرون منتظر بماند تا دختر پیشاهنگی و سایر والدین نمایش تماشایی کریسمس را تماشا کنند. مالک رادیو سیتی تالار موسیقی MSG Entertainment از تشخیص چهره برای شناسایی کانلون به عنوان یکی از همکاران دیویس، ساپرستین و سولومون استفاده کرد – یک شرکت حقوقی در نیوجرسی که در حال مبارزه با یک پرونده آسیب شخصی علیه رستورانی است که مالک MSG است.