مزرعه استخراج رمزارز مخفی در فضای خزنده مدرسه ماساچوست کشف شد

ماینرهای موجود در عکس‌های منتشر شده معمولاً به منابع تغذیه بزرگ و درجه یک سرور برای انجام عملیات 24 ساعته نیاز دارند. این منابع، که می توانند از 1200 تا 2600 وات یا بیشتر در هر ماینر متغیر باشند، می توانند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی قبض آب و برق بسیار سنگینی را به همراه داشته باشند. در این مورد، Nahas مسئول سرقت 17492 دلار برق بین آوریل تا دسامبر 2021 است.

استخراج ارزهای دیجیتال را می توان با استفاده از منابع محاسباتی روزمره یا تجهیزات تخصصی بزرگتر و بسیار قدرتمندتر طراحی شده برای افزایش بازده استخراج و کارایی کلی انجام داد. بر اساس تصاویر منتشر شده (بالا)، Nahas مزرعه ماینینگ را با استفاده از مدارهای مجتمع بزرگتر مخصوص برنامه (ASIC) اجرا می کرد، نوعی تراشه که برای تکمیل یک عملیات بسیار خاص به کارآمدترین و سریع ترین شکل ممکن طراحی شده است.

ناهاس در اوایل سال 2022 از سمت خود به عنوان دستیار مدیر تسهیلات در شهر کوهاست استعفا داد. یک قاضی ماساچوست در اوایل این هفته پس از عدم حضور ناهاس در جلسه رسیدگی به اتهاماتش در 23 فوریه حکم نکول صادر کرد. بعداً رسانه های محلی گزارش دادند که نحاس پس از این جلسه از دست رفته خود را به مقامات تسلیم کرد.



منبع

مجرم، ندیم نحاس 39 ساله، توسط شهر کوهاست، مایکروسافت، به استفاده تقلبی از برق و تخریب یک مدرسه متهم شد. او پس از تحقیقاتی که مقامات شهر را به یک معدن رمزنگاری مخفی هدایت کرد که در یک فضای خزنده خلوت در کنار اتاق دیگ بخار مدرسه کوهاست راه اندازی شده بود، متهم شد. طبق گزارش ها، مزرعه شامل 11 قطعه تجهیزات معدن و همچنین یک سیستم تهویه برای اطمینان از گرم نشدن تجهیزات معدن بود.

بخونید:  Steam از کنترلرهای کلاسیک Nintendo Switch Online پشتیبانی می کند

برش گوشه ها: کریپتوکارنسی در روزهای سختی سقوط کرده است و تقریباً برای هر کسی که یک عملیات استخراج را انجام می دهد، سودآور نیست. یعنی، مگر اینکه به شخص دیگری اجازه دهید قبوض آب و برق را بپردازد. مردی از ماساچوست کشف شد که یک مزرعه معدنی غیرقانونی را در فضای خزنده اتاق دیگ بخار کارفرمای قبلی خود راه اندازی کرده است. گزارش شده است که در این عملیات بیش از 17000 دلار برق سرقتی در یک دوره هشت ماهه مصرف شده است.

این مزرعه در ابتدا در دسامبر 2021 توسط مدیر تاسیسات Cohasset در طی یک بازرسی معمول مدرسه کشف شد. در طول بازرسی، مدیر کار کانال، سیم‌کشی و چندین کامپیوتر را شناسایی کرد که در فضایی که به ندرت به آن دسترسی پیدا می‌شد، نامناسب به نظر می‌رسیدند. این مزرعه به درستی به عنوان یک عملیات استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال با کمک مدیر فناوری اطلاعات شهر Cohasset شناسایی شد. پس از شناسایی، این زوج با مقامات تماس گرفتند تا عملیات غیرمجاز را بررسی کنند و صاحب آن را شناسایی کنند.