مشکلات AMD Anti-Lag+ که باعث ممنوعیت، خرابی و سایر مشکلات در چندین بازی آنلاین می شود

کف دست صورت: جمعه سیزدهم مطمئناً روز خوبی برای AMD و تیم گرافیک Radeon نبود. این شرکت رسماً مشکلات مربوط به فناوری Anti Lag+ و ممنوعیت غیرعمدی بازیکنانی که از این راه حل در Counter-Strike 2 استفاده می‌کنند، اذعان کرد. این شرکت اعلام کرد که با Valve برای اصلاح این وضعیت همکاری می‌کند.

متأسفانه برای AMD، کاربران Anti Lag+ در حال حاضر ممنوعیت ها، خرابی ها و مشکلات عملکردی در سایر عناوین محبوب چند نفره را گزارش می کنند که باعث می شود بسیاری تصمیمات پشت طراحی کلی راه حل را زیر سوال ببرند.

AMD به جای کمک به گیمرها برای کاهش تأخیر برای شلیک به حریفان، زمانی که گزارش‌هایی درباره مشکلات Anti-Lag+ در بعدازظهر جمعه در رسانه‌های اجتماعی ظاهر می‌شد، به سمت خود شلیک کرد. اکانت رسمی Counter-Strike X بلافاصله اخطاری صادر کرد و به بازیکنان اطلاع داد که استفاده از Anti-Lag/+ منجر به ممنوعیت VAC می شود. چند ساعت بعد، AMD تایید کرد که این مشکل مربوط به بسته درایور Adrenaline 23.10.1 است. او به کاربران توصیه کرد تا اطلاع ثانوی از فعال کردن Anti-Lag+ در CS2 خودداری کنند.

به نظر می رسد این مشکل ناشی از اجرای راه حل با تاخیر کم AMD باشد. به‌جای ایجاد ویژگی‌هایی برای تکمیل فایل‌های بازی موجود، طراحی راه‌حل Anti-Lag+ AMD مستقیماً کتابخانه‌های پیوند پویا (.DLL) فایل‌های بازی را افزایش می‌دهد. در این مورد، راه‌حل تلاش می‌کند تا DLL‌های Valve Anti-Cheat (VAC) را دستکاری کند. باعث ممنوعیت های خودکار می شود.

وضعیت بین اعلام جمعه تا اوایل صبح شنبه بدتر به بدتر شد، زیرا گزارش‌های بیشتری از کاربرانی که مشکلات مربوط به Anti-Lag+ را تجربه می‌کردند، ادامه داشت. کاربران در چندین پلتفرم شروع به گزارش مشکلات در عناوین دیگری مانند Modern Warfare و Apex Legends کرده‌اند، دو بازی محبوب چندنفره با محافظت‌های گسترده و معروف ضد تقلب.

بخونید:  فورد به دنبال ثبت اختراع سیستم مخزن است که می تواند ماشین شما را به سمت وام دهنده یا انبار زباله برگرداند.

با توجه به ماهیت درایور راه‌حل AMD و محافظت‌هایی که توسط سایر اقدامات ضد تقلب اعمال شده است، تا زمانی که یک پچ (یا جایگزین) منتشر نشود، غیرممکن نیست که مشکل را در بازی‌های دیگر مشاهده کنید. ایمن‌ترین رویکرد برای کاربران Radeon که آخرین بسته‌های درایور را اجرا می‌کنند این است که به سادگی ویژگی Anti-Lag/Anti-Lag+ را از طریق کلاینت Adrenaline با رفتن به زبانه Gaming و منوی گرافیک یا استفاده از ترکیب کلیدهای میانبر Adrenaline به طور پیش‌فرض غیرفعال کنند.

قابل درک است که بسیاری از بازی‌های چندنفره آنلاین محبوب دارای حفاظت‌های ضد تقلب دقیق هستند تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان در فایل‌های بازی دستکاری نمی‌کنند. با این حال، مشخص نیست که چرا AMD مستقیماً این فایل‌های غیرقابل لمس را هدف قرار می‌دهد نه ایجاد راه‌حلی که در پارامترهای مجاز به نام anti عمل می‌کند. -اقدامات تقلب

راه حل رقیب کاهش تأخیر انویدیا، Nvidia Reflex، از طریق کیت توسعه نرم افزاری پیاده سازی شده است که به جای تلاش برای دستکاری مستقیم، فایل های بازی را تقویت کرده و با آنها کار می کند. این پیاده سازی یکی از دلایلی است که Reflex اقدامات محافظتی ضد تقلب مشابهی را انجام نداده است.

با توجه به تاثیرات فعلی و پیامدهای ناشی از وضعیت AMD، این احتمال وجود دارد که تیم رد نیاز به جمع‌بندی مجدد داشته باشد و راه‌حل جدیدی را به طور کامل به کار گیرد. تا آن زمان، کاربران باید هنگام فعال کردن Radeon Anti-Lag+ در بازی‌های آنلاین احتیاط کنند.

منبع