مطالعه مشخص می کند که کدام کشورها بیشترین زمان را صرف شروع از نمایشگر خود می کنند

همچنین یک تأثیر زیست محیطی وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می شود. محتوای اینترنت به معنی داده، داده به معنای مراکز داده و تجهیزات است و تجهیزات به معنای گازهای گلخانه ای است. در حالی که برخی از شرکت‌ها اقداماتی را برای کاهش یا جبران این ردپاها انجام می‌دهند، پاسخ واقعی ممکن است به سادگی کنار گذاشتن دستگاه‌ها و برداشتن چند قدم از بیرون باشد.



منبع

فیلیپین، برزیل، آفریقای جنوبی و تایلند با بالاترین درصد زمان صرف شده روی تلفن های خود در رتبه های چهارم قرار گرفتند که همگی بالای 30 درصد بودند.

تفکیک داده ها بر اساس کشور، دید بهتری از نحوه غواصی کاربران در اقیانوس اطلاعات اینترنت به دست می دهد. کشورهای آفریقای جنوبی در صدر جدول قرار گرفتند و 58.2 درصد از روز خود را به کل زمان نمایش صفحه اختصاص دادند. در مقایسه، کشوری که کمترین میزان استفاده را دارد، یعنی ژاپن، به طور متوسط ​​21.7 درصد از ساعات بیداری خود را با نگاه کردن به برخی از انواع صفحه نمایش، تشکیل می دهد.

با زمان بسیار زیاد صفحه نمایش و داده های بسیار ایجاد شده، این سوال پیش می آید:ما واقعاً چه نوع داده هایی را مصرف می کنیم؟” با توجه به Exploding Topics، سه شرکت کننده برتر در ردپای روزانه جهان شامل ویدئو (53.72٪)، رسانه های اجتماعی و اجتماعی (12.69٪) و بازی (9.86٪) است.

Electronics Hub گزارشی از میانگین زمان و استفاده از صفحه نمایش را با استفاده از نمای کلی جهانی 2023 DataReportal و داده های خواب جمع آوری شده از Sleep Cycle، یک برنامه محبوب تجزیه و تحلیل خواب، ایجاد کرد. داده‌های خواب به محققان این امکان را می‌دهد که میانگین ساعات بیداری کاربران را با میزان زمان نمایش داده شده در نمای کلی DataReportal مقایسه کنند. بنابراین، نتایج چه بود؟

بخونید:  برنامه Unison اینتل می تواند اتصال تلفن به رایانه را مانند اپل بین ویندوز، اندروید و iOS امکان پذیر کند

تصویر بزرگ: محققان تخمین می زنند که امروزه نرخ تولید داده در سراسر جهان بیش از 325 میلیون ترابایت در روز است. بنابراین چقدر زمان صرف مصرف آن می کنیم؟ یک مطالعه اخیر با تجزیه و تحلیل میانگین میزان استفاده روزانه از صفحه نمایش بر اساس کشور به این سوال پاسخ می دهد. هشدار اسپویلر: خیلی بیشتر از آن چیزی است که بیشتر ما تصور می کنیم، و قطعاً بیشتر از آن چیزی است که می خواهیم اعتراف کنیم.

بر اساس این اعداد، بیش از 75٪ از داده های مصرف شده – حدس زدید – مربوط به خدمات و فعالیت هایی مانند TikTok، YouTube، Facebook، و بازی های ویدئویی است.

اگرچه ممکن است سرگرم کننده به نظر برسد، اما این مقدار زیاد از نمایشگرها دارای نکات منفی زیادی است. مطالعات متعدد نشان داده است که افزایش زمان نمایشگر منجر به شرایطی مانند چاقی، بی خوابی، تغییر در شناخت و ایجاد سایر رفتارهای اعتیاد آور می شود.

خرج می کنیم زیاد زمان صرف هر چیزی که اینترنت باید بدهد. طبق یافته ها، کاربران در سراسر جهان به طور متوسط ​​6 ساعت و 37 دقیقه در روز از صفحه نمایش استفاده می کنند. اگر همان کاربر 16 تا 18 ساعت در روز بیدار باشد، بیش از 35 تا 40 درصد از روز خود را درگیر نوعی محتوای الکترونیکی می‌کند.

در ادامه این گزارش مشخص شده است که کدام کشورها بر اساس نوع دستگاه و فعالیت بیشترین مصرف کنندگان را دارند.

مشخص شد که کاربران آفریقای جنوبی و روسیه بیش از 25 درصد روزهای بیداری خود را پشت صفحه نمایش کامپیوتر می گذرانند. و وقتی صحبت از بازی به میان می‌آید، عربستان سعودی برنده آشکار است و کاربران تقریباً 11.5 درصد از زمان بیداری خود را در بازی ثبت می‌کنند.

بخونید:  سهام انویدیا و AMD در حالی کاهش می‌یابد که ایالات متحده محدودیت‌های بیشتری را برای صادرات تراشه‌های هوش مصنوعی به چین در نظر گرفته است