مقداری خمیر حرارتی بنفش می خواهید؟ Cooler Master شما را تحت پوشش قرار داده است

Cooler Master همچنین پدهای حرارتی بنفش را می فروشد که می توانند در طیف گسترده ای از قطعات استفاده شوند. مانند ترکیب حرارتی، آنها همچنین دارای نانو عناصر در مواد خود هستند.

مطمئناً خمیر حرارتی بنفش مکمل تنظیمات رایانه‌های بازی تمام بنفش شما نخواهد بود، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای شاسی بنفش، صندلی بازی و سایر محصولات بنفش Cooler Master هستید، فقط بدانید که ترکیبی که CPU شما را خنک نگه می‌دارد و رنگ‌ها را هماهنگ می‌کند، احتمالاً آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

WTF؟! آیا از استفاده از همان خمیر حرارتی نقره ای یا خاکستری قدیمی خسته شده اید؟ آیا عالی نیست اگر کسی موادی با رنگ عجیب و غریب بسازد که هنگام اعمال آن عالی به نظر برسد، حتی اگر فقط هنگام تغییر CPU/کولر یا اعمال یک لایه جدید، موارد را ببینید؟ اینجاست که Cooler Master وارد می شود. این شرکت ترکیب حرارتی جدید CryoFuze Violet خود را رونمایی کرده است، خمیری به قدری بنفش که باعث حسادت پرنس می شود.

Cooler Master با چیزهای غیر متعارف غریبه نیست. سال گذشته از چیزی که به عنوان یک ایستگاه کاری کاملا فراگیر، چند منظوره و نیمه بسته برای حرفه ای ها و گیمرها توصیف می شد، رونمایی کرد. همچنین شبیه یک تخم مرغ عظیم به نظر می رسید که با نورپردازی RGB پوشانده شده بود و به اندازه کافی ویژگی های متمرکز بر گیمر را تضمین می کرد تا اطمینان حاصل شود که شخصی از زندگی در آن خوشحال می شود.

بخونید:  نینتندو آخرین تریلر فیلم Super Mario Bros را به اشتراک می گذارد و جشن روز ماریو را آغاز می کند



منبع

در کمال انصاف به Cooler Master، تلاشی برای فروش CryoFuze Violet بر اساس رنگ آن نیست. این شرکت می‌گوید این خمیر از نانوذرات برای افزایش رسانایی حرارتی استفاده می‌کند. این اضافه می کند که ویسکوزیته متعادل و ترکیب عایق الکتریکی باعث اتصال عالی و همچنین کاربرد و تمیز کردن آسان می شود.

این خمیر همچنین خورنده و مقاوم در برابر اکسیداسیون است، به این معنی که در طول سال ها جامد یا خشک نمی شود. علاوه بر این، ترکیب حرارتی CryoFuze Violet می‌تواند پایداری خود را از ۵۰- درجه سانتی‌گراد تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد حفظ کند و دارای رسانایی ۱۲.۶ W/mK است. برای مقایسه، خمیر درجه یک Thermal Grizzly Kryonaut دارای رسانایی حرارتی 12.5 W/mk است. شما همچنین لوله تزریق معمولی را برای اعمال آن به سخت افزار خود دریافت می کنید. این خمیر اکنون با قیمت 31 دلار در دسترس است.