مود همکاری آنلاین Skyrim این هفته به انتشار کامل می رسد

تیم Skyrim Together از سال 2016 در حال توسعه یک حالت Co-op برای مگا هیت تک نفره Bethesda بوده است، آن را به طور کامل حذف کرده و در سال 2019 بازنویسی آن را آغاز کرده است.

چیزی که باید منتظرش بود: صحنه معروف ماد Skyrim پس از گذشت بیش از یک دهه هنوز در حال پیشرفت است. این هفته، مودی که co-op آنلاین را به بازی می‌آورد، پس از سال‌ها توسعه و شکست‌های قابل توجه، از نسخه بتای بسته بیرون خواهد آمد. بازیکنان اکنون می توانند ماموریت ها را با تقریباً تمام ویژگی های گیم پلی همگام سازی شده انجام دهند.

تیم مد پشت Skyrim Together Reborn، انتشار کامل پروژه را برای جمعه، 8 ژوئیه (ظهر به وقت شرقی) تعیین کرده است. حالت آنلاین Co-op به گروه‌های دو تا هشت نفره بازیکنان، همگام‌سازی تکمیل تلاش، امتیازات تجربه، NPC، آیتم‌ها، سختی و سایر ویژگی‌ها اجازه می‌دهد. بازیکنان همچنین می توانند به صورت دستی PvP را فعال کنند، اما موددرها آن را توصیه نمی کنند، زیرا این هدف اصلی طراحی آنها نبوده است.

Skyrim Together Reborn فقط با نسخه Steam Skyrim Special Edition 1.6 سازگار است. Skyrim VR، Legendary Edition یا نسخه Microsoft Store را پشتیبانی نمی کند. بازیکنان می توانند سرورهای خود را راه اندازی کنند یا از سرورهایی از مکان هایی مانند playtogether.gg استفاده کنند. این مد پس از در دسترس قرار گرفتن در Nexus Mods منبع باز خواهد بود.



منبع

این تیم هشدار می‌دهد که نسخه کامل بسیار باگ خواهد بود زیرا بازی چند نفره آنلاین را روی یک RPG تک‌نفره پیچیده می‌پیچد، اما توسعه پس از عرضه ادامه خواهد داشت. یک مود مشابه برای Fallout 4 نیز در حال توسعه است، اما احتمالا برای مدتی ظاهر نخواهد شد.

بخونید:  بازگشت به ابتدا: NetherRealm راه‌اندازی مجدد Mortal Kombat را کنایه می‌زند